Lorys - chemiczny krem nawilżający do włosów

Uwielbiam maski do włosów, nakładam je prawie po każdym myciu. Kocham to jak idealnie wygładzają i nawilżają włosy. No właśnie, niestety nie wszystkie mają taki dobry wpływ....są hity, są i kity. Dzisiaj o masce, czy raczej kremie nawilżającym z masłem shea Lorys.


Daaaawno temu, podczas wizyty w Auchan kupiłam maskę Lorys czekoladową, w ogromnej pojemności - 1 litr. Pamiętam, że była bardzo kiepska, i tak naprawdę nie zrobiła z moimi włosami nic dobrego. Niedawno zaś, Anwen wspomniała o niej na swoim blogu, dodając, że można je teraz kupić w mniejszych pojemnościach - 450g. To dalej dużo, jeśli produkt nam nie przypasuje, ale postanowiłam zaryzykować, i wybrałam wersję nawilżającą z masłem shea/masłem karite (widnieją dwie informacje na etykiecie ;-)).

Opakowanie maski jest solidnym "słoikiem", z barwną grafiką - każda wersja maski ma inną kolorystykę. To akurat mi się podoba, bo lubię barwne opakowania, czasem nawet kiczowate mi nie przeszkadzają ;) Przynajmniej ładnie wyglądają na półce, a i tak najważniejsza jest zawartość. 


Sama maska....przepraszam, krem nawilżający ma lekko żółty kolor, i jest baaardzo gęsty - konsystencję można porównać do masła do ciała Isana. Przez to dość ciężko nakłada się na włosy, i w moim wypadku naraz potrzebuję użyć sporej ilości produktu. Jednak przy tej pojemności i tak nie jest do duży ubytek, dlatego wydajność maski jest na plus.

Zapach......jest paskudny! Chyba miał być przyjemny, jednak jest mocno chemiczny i drażniący w nos. Nie można go długo wąchać, jak chociażby mlecznego Kallosa ;) Zapach odstrasza, i niezbyt zachęca do używania, bo sam jest wskaźnikiem tego, ile chemii znajduje się w tej masce. Zdjęcia składu niestety nie posiadam, a na Wizażu jest chyba stara wersja maski - o, taka. Skład jest niestety zaklejony naklejką, ale z tego co widzę, to chyba jest tam silikon na silikonie ;)

Przechodząc do najważniejszego - działanie. Trochę nijakie. Tzn maska solo mało co robi, jest po prostu odżywką. Jednak nie ma większych wad - nie obciąża, nie skleja włosów. Sprawia, że są miękkie i łatwiejsze do rozczesania, nadaje im trochę blasku, jednak praktycznie w ogóle nie nawilża :( Tak więc poprawia wygląd włosów, ale nie ich kondycję - jak typowy silikon.... ;-) Nie używam jej często, może raz na tydzień, czasem mieszam ją z inną maską/odżywką/olejkiem rycynowym, i wtedy działa lepiej, niemniej solo jest za słaba. 

Jeśli wybieracie się do Auchan, to warto zerknąć na te maski, jednak przy mocno zniszczonych/suchych końcach (jak moje), może się okazać za słaba. Cena jest niska - ok. 7-8 zł / 450g, i chyba 15zł za litrowe opakowania. Są inne rodzaje, i możliwe, że je przetestuję, niemniej do wersji z masłem shea nie wrócę, chociażby przez wstrętny zapach i słabe działanie. 

Znacie maski Lorys? 

16 komentarzy

  1. Nie lubię masek, które brzydko pachną... więc nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeboleję zapach, jeśli działanie jest znakomite ;)

      Usuń
  2. markę znam tylko z blogów, sama jeszcze nic z niej nie używałam.
    z ładnie pachnących i nieźle działających masek mogę polecić Masło kakaowe z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masło kakaowe pachnie cudownie, fakt :)

      Usuń
  3. ja też uwielbiam maski, aktualnie mam 7...
    lorysa znam z blogów, ale zupełnie mnie nie kusi, szczególnie po Twojej recenzji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7? Ja mam dwie, i mam problem z miejscem :D

      Usuń
  4. miałam ale zielony i w sumie działał fajnie ale tak strasznie smierdził męską wodą kolońską za 5 zł że nie mogłam wytrzymać a ten zapach nie znikał - fuuj ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wodą kolońską? coraz lepiej, nie wiem co oni tam dodają ;)

      Usuń
  5. Znam te maski ze słyszenia, ale widzę że średnio wypadają. Pozostanę przy swoich sprawdzonych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. będę się tego wystrzegać !

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam tą wersję ale w litrowym słoju - ledwo go zmęczyłam, przy końcówce używałam już do wszystkiego co tylko przyszło mi do głowy, łącznie z goleniem nóg :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaah o matko :D Na golenie nóg nie wpadłam xD

      Usuń
  8. oj, i moje włosy potrzebują czegoś dobrze nawilżającego, no nic, trzeba nadal szukać...

    OdpowiedzUsuń