2 lata bloga, oraz gdzie mnie znaleźć

13 cze 2013


Dzisiaj tak trochę nietypowo - nie będzie recenzji, ponieważ patrząc na stare posty, zorientowałam się, że....minęły mi 2 lata blogowania :D W życiu bym nie pomyślała, że tak długo uda mi się tutaj pisać, a jednak (jeden blog prywatny na mylog'u mam już ok. 6 lat, ale ciiiii....) :-)
Ciekawostka - na początku blog był dostępny pod nazwą luthieenn.blogspot.com, później jednak zmieniłam na nightlyw0lf....Dlaczego? Sama nie wiem, miałam Tumblr'a pod takim adresem i jakoś mi się spodobał. 

Z tej okazji życzę sobie wytrwałości w pisaniu, nie zniechęcaniu się, nie zanudzaniu Was, oraz czerpania z tego jak największej przyjemności!

Dodatkowo od jakiegoś czasu mam założone konta na innych portalach, gdzie możecie przeczytać i zobaczyć trochę więcej z mojego życia prywatnego, a są to:


2. Instagram 

3. Ask.fm (zapraszam do zadawania pytań)

Dodawajcie, oglądajcie, podawajcie swoje strony, a również chętnie będę Was śledziła ;) 
Wiem, że jak na 2 lata blogowania wypadam skromnie, ale to chyba znaczy, że nie liczę na nie wiadomo jakie zyski / współprace dzięki blogowaniu, a jedynie na przyjemność z pisania i poznawania nowych bloggerek. 

Co mogę więcej dodać...dzięki, że jesteście! :-)

36 komentarzy

  1. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów w blogosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) sukcesów nie mam, ale może kiedyś, haha :D

      Usuń
  2. Gratuluję i życzę kolejnych lat w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takiego stażu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i mam nadzieję, że będzie jeszcze dłuższy :)

      Usuń
  4. pamiętam Luthieenn ;) gratuluję, kochana! bloguj nam długo jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba nie było tak dawno temu? albo mam słoniową pamięć ;D

      Usuń
    2. Nie jestem 100% pewna ale chyba w lipcu 2012 zmieniłam nazwę ;p

      Usuń
  5. Gratuluje i życze Ci wielu wielu kolejnych urodzin bloga ;):)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jestem u Ciebie od początku :)
    Powodzenia i wytrwałości w dalszym pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ;) Jeszcze wielu wielu lat pisania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sto lat dziewczynko w warkoczyku :D:D:D od poczatku cie obs:D:D:D!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje, życzę wielu owocnych lat w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję:) mi miesiąc temu stuknęły dwa lata bloga:)
    dasz wiarę, że tyle czasu wytrwałyśmy;P?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :D W życiu bym nie pomyślała :D

      Usuń
  11. prowadzisz dwa blogi? mi jeden w zupełności wystarczy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi baardzo rzadko, jest całkowicie prywatny i zamknięty ;)

      Usuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.