Promocja -40% w Rossmannie, i moje gigantyczne zakupy ;)

23 maj 2013

Od dzisiaj trwa w Rossmannie promocja -40% zniżki na kolorówkę i pielęgnację twarzy. To już bodajże trzecia taka akcja, która zapewnia drogerii niezłe zyski, w krótkim czasie ;) Jak zwykle w sklepie było niezłe zatrzęsienie ludzi, dlatego cieszę się, że moja lista nie była długa - kupiłam tylko i wyłącznie kosmetyki niezbędne, nie pokusiłam się na ani jedną zachciankę - za niedługo wyjeżdżam i muszę mieć jak najmniej kosmetyków. W każdym razie - przed Wami moje "gigantyczne" łupy ;-)


1. Ziaja, maska regenerująca - uwielbiam maseczki Ziaji, działają naprawdę dobrze, w zasadzie lubię każdy rodzaj (a jest ich kilka). Ich cena regularna jest bardzo niska - 1,49 zł, a w aktualnej promocji wręcz śmieszna - 0,89 zł. Jeśli nie próbowałyście - polecam!

2. Rival De Loop, płyn do demakijażu - kolejny warty uwagi produkt, bardzo dobrze zmywający makijaż, i nie szczypiący w oczy. Nie pozostawia również tłustej warstwy na twarzy, oraz nie zapycha - czego chcieć więcej? Cena w promocji - 2,99 zł.

3. Ziaja Sopot, krem pod oczy - szybki zakup, ponieważ mój krem pod oczy sięgnął dna, więc potrzebowałam czegoś małego i taniego, padło na Ziaję. Tego kremu jeszcze nie używałam, mam nadzieję, że faktycznie chociaż minimalnie zredukuje moje cienie pod oczami. Cena promocyjna - 4,29 zł.

4. Miss Sporty, korektor w płynie - również szybki zakup podyktowany promocją, i chęcią kupienia czegoś super taniego :P Niestety są tylko dwa odcienie - 001 Light i 002 Medium, więc wybrałam jaśniejszy, który całkiem ładnie stapia się ze skórą. Użyłam go przed chwilą, i jestem całkiem zadowolona, zobaczymy jak będzie przy dłuższym użytkowaniu. Cena w promocji - 6,59 zł.

5. Wibo, Eyebrow Stylist, żel do brwi - czyli coś, na co polowałam od dosyć dawna. Chciałam spróbować innego kosmetyku do podkreślania brwi oprócz kredki, więc wybór padł na żel od Wibo. Jeszcze nie wiem jak się bedzie sprawował, natomiast kolor mi całkiem odpowiada - chłodny grafitowo-brązowy. Cena promocyjna - 5,69 zł.

I to całe moje zakupy. Jak widać nie ma tego dużo, i nie planuję już niczego dokupywać (chyba, że mi się skończy). Już widziałam pojawiające się notki o waszych promocyjnych łowach, więc chętnie podejrzę co Wy ciekawego znalazłyście. A nuż zwróciłyście uwagę na coś, co mnie umknęło ;-)

+ NOTKA O SZCZENIAKACH DO ODDANIA:

52 komentarze

  1. i ja również dzisiaj byłam i na małe zakupy się skusiłam, chociaż skoro promocja trwa do 29 maja, wpadnę tam jeszcze kilka razy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nie stosowałam tego korektora z miss sporty, ale mam nadzieję, że się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no nie żartuj taka cena maseczek z ziaji? muszę odwiedzić Rossmanna :)
    wiem, że są promocje, czytam o tym od rana na blogach :D ale że maseczki też na promocji to nie wiedziałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W promocji są też produkty do pielęgnacji twarzy - maseczki takowymi są :D

      Usuń
  4. ja jestem twarda - nie idę do Rossmanna :P przynajmniej na razie takie mam potanowienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby mi się nie pokończyły kosmetyki, to też bym nie szła :P

      Usuń
  5. Właśnie też pokazywałam swoje łupy:) trochę dumałam w Rossmannie nad tym żelem do brwi i w końcu zrezygnowałam. Ale chyba za 5 zł warto wypróbować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, cena przyjazna i nie będzie się później bardzo żałowało ;)

      Usuń
  6. Kurcze wszyscy tak skromnie a ja tak poszlałam :/ a jutro idę jeszcze dokupić dwa cienie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym poszalała, ale cóż, nie mam jak ;)

      Usuń
  7. Też skusiłam się na żel do brwi z wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe kosmetyki.Żadnego nie używałam więc czekam na opinie.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja podczas dzisiejszych zakupów zapomniałam o maseczkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To leć! Ja też musiałam się jeszcze wrócić do Rossa po coś ;p

      Usuń
  10. Mam ten korektor i jest całkiem spoko, ale raczej nie kupię go ponownie. Uwielbiam maseczki z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się na nim nie zawiodę ;)

      Usuń
  11. tuszu do brwi nie pożałujesz. świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję :) Z tym, że ja muszę delikatnie zaznaczać brwi, bo z mocnymi wyglądam koszmarnie.

      Usuń
  12. ziaja Sopot - moja ulubiona seria Ziajki<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to może i u mnie ten krem dobrze zadziała :D

      Usuń
  13. Boze ja sie tak wkur...xD bo zawsze jak są promocje w Rossmanie to ja czekam na kase, tym razem na zwrot podatku xD
    czekam na recenzje zelu Wibo:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, masz czas do 29tego :D Ja też teraz nic nie mogę kupić za dużo, jak na złość ;)

      Usuń
  14. ale piękne zdjęcie! :) a jutro idę do Rossmana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne produkty :) ja jeszcze nie byłam w Ross ale pewnie sie wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiałam się nad tym płynem do demakijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę udany produkt, a za cenę promocyjną to aż żal nie spróbować :)

      Usuń
  17. bardzo lubie ten korektor z miss ;)))!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że już kilka pozytywnych opinii o nim się pojawiło, to dobrze :)

      Usuń
  18. Rzeczywiście, rozsądne zakupy, bez szaleństwo.

    Chciałabym wziąć szczeniaczka, ale niestety nie mam warunków dla niego. ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozsądne, bo pieniążków mało ;)

      Eh szkoda :(

      Usuń
  19. ojej chyba wrócę do Rosska po ten krem Ziaji pod oczy, bo akurat szukam czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy jeszcze nie miałam kosmetyku z firmy Reval de Loop, a skoro tak pochwalasz ten płyn do demakijażu to chyba spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat ten płyn bardzo lubię :)

      Usuń
  21. Ja dzisiaj byłam w Rossmannie ale tylko trzy produkty kupiłam...tak się własnie zastanawiam nad tym czy czasem jeszcze się tam po coś nie udać...;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę się rozejrzeć za tym żelem do brwi, tani, a może się fajnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam go dzisiaj, i jestem całkiem zadowolona :)

      Usuń
  23. Po Twoim komentarzu u mnie, musiałam zajrzeć co takiego kupiłaś :) Musze kiedyś spróbować tego Wibo do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szukałam ostatnio czegoś do brwi, ale ostatecznie postawiłam na kredkę z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja nie bylam i nie bede, nic nie potrzebuje;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Milutkie zakupy :) Też skusiłam się na maseczki Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszyscy kuszą tym płynem do demakijażu, chyba i ja się złamię i go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie też dzięki promocji zapasy kosmetyków nieco sie powiększyły, ale do czasu zakończenia akcji na pewno odwiedzę drogerię jeszcze raz bądź dwa - obsesja zakupoholiczki ; )

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.