HEAN Studio Lift - czy faktycznie wygładza?

Jakiś czas temu, firma HEAN umieściła na swoim FB konkurs, a raczej loterię, w której można było wylosować nowość marki - podkład z kwasem hialuronowym Studio Lift. Czy produkt spełnia swoje zadanie, tak jak obiecuje to producent?


Podkład można było dostać w wybranym przez siebie kolorze, ja postawiłam na najjaśniejszy - 101 Light. Produkt zamknięty jest w tubce, mieszczącej 30 ml produktu. Takie rozwiązanie jest wygodne, dodatkowo podkład jest na tyle gęsty, że nie wypływa z niej, i nie brudzi zakrętki.

Kilka słów od producenta:

"Podkład wygładzający SPF 10 zapewnia średnie krycie i półmatowe wykończenie. Idealnie dopasowuje się do skóry, nie tworząc efektu maski. Nie blokuje porów i pozwala oddychać skórze.

Lekka formuła silikonowa z kwasem hialuronowym i składnikiem aktywnym Tens’up ™ delikatnie napina skórę i wygładza zmarszczki. Wzbogacona o oliwę z oliwek i proteiny pszeniczne intensywnie nawilża i odżywia skórę. Przywraca skórze blask i witalność, usuwa oznaki zmęczenia.  
Składniki aktywne zawarte w podkładzie:
Kwas hialuronowy – pełni funkcję nawilżacza zdolnego do zatrzymywania wody, przywraca skórze jędrność i chroni przed wysuszeniem
Ten’s up ™ - naturalna substancja pochodząca z korzenia cykori o natychmiastowym delikatnym działaniu napinający, która wizualnie wygładza zmarszczki oraz działa przeciwstarzeniowo
Proteiny pszeniczne - bogate w aminokwasy nawilżają i odżywiają naskórek, zwiększają wyczuwalne powierzchniowo napięcie skóry
Oliwa z Oliwek – dodatek oliwy z oliwek wzmacnia barierę ochronną naskórka, ma nieocenione działanie na skórę suchą, delikatną, naczynkową, starzejącą się, skłonną do wiotczenia.
SPF 10 – filtr chroniący przed szkodliwym działaniem promieniowania UV."

Można by pomyśleć - podkład idealny ;-) Z czym mogę się zgodzić? 

Kolor w rzeczywistości jest ciut mniej żółty

Krycie - jest słabe, zwłaszcza przy jednej warstwie. Można je budować, jednak wtedy łatwo o efekt maski.

Wykończenie - fakt, jest półmatowe. Dla osób o cerze suchej/normalnej będzie to plusem, u mnie niestety nie obejdzie się bez pudru (wprawdzie zawsze go używam, jednak chciałabym w końcu użyć pokładu, po którym nie wyglądam jak żarówka). Podkład faktycznie nieco wygładza cerę, ale liczyłam na trochę lepszy efekt. 

Zapychanie - podkład faktycznie jest lekki, pomimo dość gęstej konsystencji, i nie zauważyłam, żeby mnie zapchał.

Kolor - najjaśniejszy, 101 Light ma żółte zabarwienie, słabsze niż na powyższym zdjęciu. Nie wiem jak inne odcienie, ale obawiam się, że byłyby dużo za ciemne dla mnie. Ten ładnie stapia się z kolorem skóry.

Wytrzymałość - taka sobie. Po kilku godzinach od nałożenia, zauważyłam, że nierówno schodzi na policzkach, tworząc plamy. Nie są jakoś bardzo zauważalne, nie tworzą się również jeśli nałożymy małą ilość  podkładu, dlatego należy nakładać go oszczędnie.

Wydajność - dobra. Nie używam go codziennie, dodatkowo mam jeszcze podkład Match Perfection, więc nakładam go maksymalnie 2-3 razy w tygodniu. Mam go miesiąc i ubytek nie jest duży, dlatego uważam, że wydajność przy takim stosowaniu jest dobra, przy częstszym mogłoby być gorzej.

Podsumowując, podkład nie jest zły, jednak nie do końca dla mnie. Gdyby lepiej matowił i wygładzał skórę, to być może kupiłabym go ponownie. Jest to dobry podkład dla osób o cerze suchej/normalnej, i raczej bezproblemowej, ponieważ krycie jest dość słabe. Do kupienia w sklepie internetowym  HEAN w cenie 15,99 zł. Za taką kwotę uważam, że jest warty przetestowania :-) 

Znacie podkład Studio Lift? Skusicie się na jego zakup?

+ SZCZENIAKI DO ADOPCJI:

7 komentarzy

  1. ja wolę swój z maxfactor ! jest genialny
    GuidedByFashion

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy chociaż kolor trochę mi się nie podoba.Ale myślę że skuszę się na wypróbowanie.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor ok, ale ja wolę minerały :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wolę matujący z Loreala:)

    OdpowiedzUsuń
  5. słabe krycie? znikome matowienie? czyli ten podkład nie jest mi pisany ;)

    a po jakie pomadki :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alterra do rzęs i Wibo albo Lovely :D

      Usuń