Kilka nowości

19 mar 2013


Ostatnimi czasy zebrało się trochę nowych kosmetyków. Zresztą nie tylko nowych, mam kilka innych, od dobrych kilku miesięcy (ok.....może dwóch), ale jestem bardzo do tyłu z recenzjami. Jakoś nie mogę się za to zabrać....chyba ta uparta zima daje mi w kość. Chcę już słońce, więcej energii i pozytywnego myślenia! Oprócz tego przyśpieszyć trochę czas, żeby coś się w końcu udało ;-) 

Te wstępy zawsze są trochę bez sensu, mam nadzieję, że Wam nie przeszkadzają. Trochę "prywaty" nie jest niczym złym....prawda? 
Anyway, przechodzimy do kilku najnowszych (czyt. z ostatnich 2 tygodni) nabytków, które są aktualnie w trakcie testów :>


1.Isana, krem do rąk masło shea i kakao - jak tylko zobaczyłam ten krem na półce, aż podskoczyłam z wrażenia :D Jest to odpowiednik słynnego masła do ciała, o tym samym zapachu. Niestety, jest on mniej intensywny w przypadku kremu do rąk, trochę szkoda....Niemniej udało mi się dorwać ostatnią sztukę, za oszałamiającą kwotę 5 zł. Jest to teoretycznie edycja limitowana, więc radzę się pośpieszyć :)

2. Dove, Hair Therapy, Nourishing Oil Care - po nieudanym eksperymencie z jedwabiem w sprayu (notka TUTAJ) postanowiłam wrócić do sprawdzonych odżywek w sprayu. Na te od Dove czaiłam się już jakiś czas, jednak czekałam na jakąś promocję (regularna cena 18 zł wydała mi się za wysoka). Opłacało się czekać, udało mi się dorwać ją za 12 zł. Opinie na KWC nie są za dobre, co mnie zdziwi, bo odżywka jest naprawdę dobra + pięknie pachnie! Na pewno doczeka się osobnej recenzji.

3. Artiste, Odżywka intensywnie regenerująca - dość słynny produkt wśród włosomaniaczek. Długo jej szukałam, podczas każdej wizyty w Naturze była wykupiona...w końcu mi się udało. Odżywka zalicza się do grona mocno proteinowych, więc należy ostrożnie ją dawkować, bo można dorobić się niezłego puchu. Póki co użyłam jej kilka razy, i muszę przyznać, że świetnie wygładza włosy! Zobaczę, czy moje zdanie na jej temat zmieni się za jakiś czas. Kosztowała całe 5 zł.

4. Green Pharmacy, Jedwab w płynie - znaleziony w jednej z drogerii w Galerii Krakowskiej, nazywa się bodajże Mediq (?), jest ona połączona z apteką. Ceny są tam trochę wygórowane, jednak mają spory wybór rzadko spotykanych produktów do włosów - m.in. pełna oferta serii Apteczka Babuni Joanny, Marion, czy maski Kallos / Leo. Początkowo chciałam kupić jedwab od Marion, niestety akurat go nie było, a, że ten od GP ma dobre opinie, postanowiłam zaryzykować. Kosztował 8,99 zł.

Znacie któryś z wymienionych produktów? Bądź miałyście okazję ich używać?

14 komentarzy

  1. Nie znam i nie miałam w sumie żadnego z nich :) Mam tylko szampon z artiste i póki co czeka na przetestowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa tego jedwabiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie posiadam żadnej z wyżej wymienionych rzeczy aczkolwiek przetestowałabym odżywkę dove ;)
    bardzo fajnie prowadzisz bloga, brawo za przejrzystość!

    xoxo, aneciawashere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też lubię odżywki w spray, moimi ulubionymi są te z gliss kura, ale jak trafię na jakąś promocję to wypróbuję z dove:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, po Kallosa i Green Pharmacy czy też Joannę mykaj do Firlit na Karmelickiej (na Długiej chyba też jest, ale tam nigdy nie byłam, więc nie wiem, co mają). W Firlit nie jest drogo, a zaopatrzenie super :)
    Co do tych kosmetyków- mam jedwab GP i jestem nim totalnie zauroczona- super się sprawdza, jestem pewna, że też będziesz z niego zadowolona.
    Przez Ciebie nabrałam ochoty na ten kremik Isany, ale w moim przypadku kupienie kolejnego kremu do rąk byłoby szaleństwem xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kremik muszę kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam odżywkę z Dove i bardzo ją sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej! muszę zapolować na ten krem do rąk ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. kurde muszę mamę chyba po naturach przegonic zeby mi paczkę słała z polski, za kazdym razem przez ciebie mam chętkę na te nowości!

    OdpowiedzUsuń
  10. jutro lece po ten krem *__* uwielbiam zapach kakao;D!

    OdpowiedzUsuń
  11. do isany się zraziłam, ale o tym Dove chętnie poczytam :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam koleżankę z małopolski :) I na wstępnie muszę zaobserwować gdyż jestem z okolic Krakowa więc chętnie coś podpatrzę :)

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.