Idealny krem do rąk?

24 mar 2013


Po ostatniej notce sytuacja pogodowa się nie zmieniła, wręcz przeciwnie - jest gorzej. Owszem, wczoraj było trochę słońca, co nie zmienia faktu, że temperatura była jeszcze niższa....a tej nocnej to już w ogóle nie skomentuję. T-R-A-G-E-D-I-A ! 

Ale dzisiaj nie o tym, a o kosmetyku, który jest moim niezbędnikiem w trakcie mrozów - kremie do rąk. Przetestowałam ich naprawdę wiele, sporej części nigdy nie byłam w stanie dokończyć, bądź gubiłam gdzie popadnie (nie wiem jakim cudem...). Najczęściej nie odpowiadała mi konsystencja, zbyt wolne wchłanianie, bądź działanie. Jednak ostatnim razem natknęłam się w Rossmannie na promocje kremów Nivei i postanowiłam się na jeden skusić.

Ok, może to nie było tak "ostatnio"....krem mam już prawie 2 miesiące, o ile mnie pamięć nie myli. A to już spory wynik, tym bardziej, że cały czas go używam, i dopiero teraz powoli sięga dna. Kosztował grosze, bo niecałe 7 zł na promocji (regularna cena ok. 9 zł?). 

Krem ma pojemność 75 ml, co jak dla mnie jest wystarczającą ilością. Ma biały kolor, gęstą konsystencję, ale bardzo łatwo się rozprowadza. Pachnie bardzo delikatnie, przyjemnie. Zapach długo utrzymuje się na skórze. Jako, że krem jest z linni "Natural", nie zawiera silikonów, parabenów, barwników i olejów mineralnych - ciekawe, czy nadawałby się również do kremowania włosów? ;)

Jeśli chodzi o działanie, to jestem ogromnie zadowolona! Krem błyskawicznie się wchłania, nie pozostawiając lepkiej warstwy na dłoniach (czego nie znoszę!). Bardzo dobrze regeneruje suchą skórę - na początku wyjątkowo nie miałam popękanych dłoni, właśnie dzięki niemu! W ostatnich dniach trochę zaniedbałam jego nakładanie, co odbiło się na pogorszeniu wyglądu dłoni, ale po dwóch użyciach po suchej skórze nie ma śladu - bomba! :-) Krem zawiera w sobie bio olejek arganowy - być może to on tak dobrze regeneruje i chroni skórę? Tego nie wiem, ale pokuszę się kiedyś na kosmetyki do włosów i twarzy z tym właśnie składnikiem.

Podsumowując - z kremu jestem baaaardzo zadowolona, jest moim ulubieńcem z wszystkich do tej pory przetestowanych. Nie mam nowej tubki w zapasie, ponieważ pokusiłam się nowy krem Isany z masłem shea, który mam nadzieję, również okaże się dobrym produktem - a może nawet lepszym?

Znacie kremy Nivei? Jakie macie o nich zdanie?

P.S. Jeśli macie jakieś pytania do mnie, możecie je zadawać TU ;)

23 komentarze

  1. Miałam kiedyś krem Nivea ale wygładzający niezły, ale i tak jestem wierna Neutrogenie fast absorbing

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię kremy Neutrogeny, tylko, że są drogie :(

      Usuń
  2. Nie próbowałam tego kremu... Moim idealnym kremem jest krem z 5% mocznikiem z Balea ale nivea chętnie wypróbuję !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam jakiś krem Nivea, ale był taki sobie. Ten bardzo mnie zaciekawił! Skoro dobrze się wchłania, ma fajny skład, to wpisuję go na moją chciej-listę :)

    P.S. Nawet nie wiedziałam, że w serii Pure & Natural są jakieś nie-twarzowe kosmetyki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego kremu akurat nie używałam ale bardzo lubie kosmetyki Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  5. kremu do rąk Nivei jeszcze nie miałam, też jestem ciekawa czy nadałby się na włosy - ostatnio kremowanie włosów wciąga mnie coraz bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę musiała wypróbować, gdy wykończę moje zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie próbowałam ich kremów ale dużo dobrego słyszałam o kremie z body shopa hemp protector czy jakos tak... chyba sie skusze... probowalas mydełko??

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie :P Ciągle o nim zapominam ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje dłonie niezbyt lubią się z kremami Nivea :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawił mnie, ze względu na brak silikonów, olei mineralnych itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go kiedyś i z tego co pamiętam był bardzo dobry, fajnie nawilżał i dość szybko się wchłaniał.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja używam z Avonu z planet spa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nic nivejkowego do rąk;)

    OdpowiedzUsuń
  14. moimi faworytami są kremy z avonu, nie znoszę tej firmy, ale kremy do rąk mają świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała przetestować ich maseczki do twarzy :)

      Usuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.