Biegiem do L'Occitane!

30 mar 2013


Kupujcie najnowszy numer Glamour i pędźcie do sklepów L'Occitane - dzięki kuponowi załapiecie się na 3 próbki kremów do rąk, każda po 10 ml. Ja od razu pobiegłam do sklepu, bo wiele się o nich naczytałam, a teraz mam okazję je przetestować. Zestaw zawiera krem z piwonii, różany, oraz z masłem shea. 

Druga sprawa - "Detox Szafy". Akcja tym razem kierowana przez H&M - w Krakowie odbywa się akurat 11 kwietnia. Polega na przyniesieniu toreb ze starymi / zbędnymi ubraniami, za co dostajemy 25% zniżki na zakupy tego dnia. Nie wiem tylko, czy ta zniżka to za całość, czy jest zależna od ilości siatek, ale obawiam się, że jednak to pierwsze ;-) W każdym razie - lepsza taka promocja niż żadna. Ja już uzbierałam 3 siatki ubrań, a będzie więcej (pytanie tylko jak ja się zabiorę z nimi tramwajem.....).

Na koniec życzę Wam wszystkiego dobrego na te święta, przede wszystkim spokoju, i suchego Dyngusa (w taką pogodę chyba nikt nie myśli o oblewaniu innych lodowatą wodą? Albo prędzej - natarciu śniegiem...)

Wesołego jajka! ;)

30 komentarzy

  1. L'occatine z masłem shea mam :) Ciekawa jestem jak ten różany.

    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie odbierałaś kremy? Ja byłam w galerii krakowskiej i już tylko po 2 w zestawie zostały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Bonarce, wiedziałam, że tam prędzej będą :)

      Usuń
    2. Kurczę, do Bonarki to mam rzut beretem, ale akurat przyjechałam do Krakowa, a nie pamiętałam czy w Bonarce jest ten sklep :/

      Usuń
    3. Mogłaś sprawdzić spis sklepów :)

      Usuń
  3. Aj, ja już nie zdążę:(

    OdpowiedzUsuń
  4. W Bydgoszczy niestety nie ma L'Occitane nad czym ubolewam dość mocno :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma :) sama wiem bo mieszkam

      Mam nadzieję, że skomentujesz recenzję, która pojawiła się na moim blogu:
      http://exclaimhere.blogspot.com/

      Usuń
  5. O bardzo fajna promocja z Glamour, lubię takie próbki:) Nie załapałam się na testowanie Vichy z aptek, to może chociaż na to:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się nie udało, ale na szczęście kremy dorwałam :)

      Usuń
  6. Musze kupić.
    wesołych świat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. udanych zakupów w Hm oraz wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie wszystko już pozamykane, ale we wtorek kupuję Glamour i lecę do Galerii :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też, nie wiem co ja będę robiła w poniedziałek.....

      Usuń
  9. Wesołych:* Ale masz piękne zdjęcie z boku, jejku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Stare ale jare, i w sumie teraz wyglądam podobnie ;-)

      Usuń
  10. olaboga ;o ciekawe czy w poniedziałek da jeszcze radę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zatrzęsienie tych kremów na blogach, aż sama się w końcu zaczęłam zastanawiać, czy nie są mi potrzebne, a przecież dopiero co zjechałam w notce krem L'Occitane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja nie stosowałam ich, więc jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

      Usuń
  12. mi ciągle jakoś nie pod drodze :( ciekawe czy na rynku jeszcze mają...
    Radosnych i pogodnych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Rynku też mają sklep?
      Dziękuję i nawzajem :)

      Usuń
  13. woooo u mnie nawet nie ma nigdzie loccitane ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. ale super ! ja bym bardzo chciała wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki za cynk : )

    pozdrawiam , mwithf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. :( jaka szkoda, że się nie załapałam!

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.