Masło kakaowe dla włosów

6 lut 2013

Na wstępie muszę Was przeprosić za moją nieobecność, ale złapała mnie totalna niemoc twórcza. Mówiąc wprost - nie chciało mi się pisać notek, miałam już nawet zawieszać bloga, dawno nie zdarzyło mi się aż tak niechętnie myśleć o pisaniu czegokolwiek tutaj. Teraz kryzys trochę minął, jednak sytuacja raczej się nie zmieni, posty nie zaczną pojawiać się codziennie, tym bardziej, że dalej nie mam za bardzo O CZYM pisać ;)  

Tyle z narzekania, przechodzimy do recenzji. Masło kakaowe z Ziaji jest najładniej pachnącą linią kosmetyków tej firmy, z tym chyba wszyscy się zgodzą. Jakie więc było moje zaskoczenie, gdy w jednej z drogerii znalazłam szampon, odżywkę i maskę z tej serii do włosów! Nie wahałam się długo, i od razu kupiłam, głównie dla zapachu, ale też dlatego, że odżywki Ziaji po prostu lubię za działanie. Następnym razem mam zamiar dokupić jeszcze maskę, bo jestem ogromnie ciekawa jak zadziała na włosach.


Odżywkę dostajemy w zgrabnej butelce, zamykanej na zatrzask. Szata graficzna jest łatwo rozpoznawalna, nie da się pomylić tych kosmetyków z innymi ;) Jak dla mnie - gdyby opakowania były np. białe, to nie sięgałabym po nie tak chętnie. Kolor idealnie kojarzy się z kakaem, jak dla mnie jest dodatkowym umilaczem podczas stosowania. Butelka zawiera typowe 200 ml produktu, które jest idealną pojemnością jeśli lubicie często zmieniać odżywki - nie ma szans za długo jej używać. Odżywka ma biały kolor, jest dosyć gęsta, łatwo ją nałożyć - nie trzeba wyciskać za dużo, dobrze się wsmarowuje we włosy.
Co jest jej największym atutem? Zapach! Jest przecudowny, dokładnie taki jak w innych produktach z tej linii - kremie czy balsamie. Słodki, intensywny, i długo utrzymuje się na włosach - na potwierdzenie tych słów mogę dodać, że nawet fryzjerka zapytała co słodkiego użyłam na włosach bo pięknie pachną - a było to po prawie całym dniu od nałożenia jej. To chyba dobrze świadczy o trwałości zapachu ;)

Jeśli chodzi o działanie, to jak najbardziej się sprawdza na co dzień. Jest to lekka odżywka, nie zregeneruje zniszczonych włosów, ale na pewno je wygładzi. Nakładam ją zawsze po myciu, na jakieś 15-30 min, czasem krócej i efekty zawsze są pozytywne. Odżywka pięknie wygładza włosy, sprawia, że są mięciutkie, lekkie. Nie obciąża ich, chyba, że nałożymy za dużo przy głowie - mnie się tak raz zdarzyło, i trochę je obciążyła. Dlatego z tym trzeba uważać. Można ją również nakładać przed myciem, mieszając z półproduktami, i wtedy efekty są jeszcze lepsze. 

Nie jest to oczywiście maska, więc nie można się po niej spodziewać nie wiadomo czego, jednak na co dzień sprawdza się idealnie. Ziaja ogromnie mnie zaskoczyła, i śmiem twierdzić, że ta odżywka będzie gościła częściej w mojej łazience. Nie mogę się już doczekać przetestowania maski z tej linii, liczę, że sprawdzi się jeszcze lepiej. Ziaja wypuściła sporą ilość odżywek i masek do włosów, a znając siebie będę chciała przetestować wszystkie, jednak te chyba zostaną moimi ulubionymi. Polecam!

EDIT:
Dzisiaj otworzyli firmowy sklep Ziaji kilka kroków ode mnie, z chyba całym asortymentem, wheee! W końcu przetestuję inne produkty :)

Znacie/używacie produktów Ziaji do włosów? 

22 komentarze

  1. muszę ją dopaść. Nie wiesz może czy jest dostępna na lubiczu w sklepie firmowym ? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, też ją mam i uwielbiam! Szampon też :) maski niestety nie udało mi się zdobyć. Ale zapach tych kosmetyków jest nieziemski i dość długo utrzymuje się na włosach.

    OdpowiedzUsuń
  3. dla samego zapachu bym ją kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o, pierwszy raz widzę ziaję w takiej postaci ; o

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie używałam żadnego produktu ziaji do włosów, ale uwielbiam wszystkie kosmetyki, które pachną jak kakao. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ziaja to chyba jedyna Polska linia, która aż tak darzę sympatią :) Ich rodukty sa swietne, a ceny niskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Mamy z czego być dumni :)

      Usuń
  7. ja miałam maskę z tej serii i polecam:)
    czy w Twoim sklepie ziajowym są fajne ceny? podobno jest dość drogo..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro się przejdę, bo dzisiaj nie zdążyłam :)

      Usuń
  8. Sklep firmowy koło Ciebie, to znaczy mniej więcej w jakim rejonie Krakowa? ;> Ja poszukuję ich oliwki w żelu i kurcze nigdzie dostać nie mogę :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kalwaryjska to niestety nie moje regiony, więc byłabym Ci bardzo wdzięczna, gdybyś dowiedziała się, czy można ją tam dostać :) Nie pamiętam, jak dokładnie się nazywa- to była oliwka ujędrniająca albo antycellulitowa w żelu, pachniała pomarańczami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej serii, ale w słoiczku. Zauważyłam teraz, że są różne jej wersje- mi nie zależy na konkretnie pomarańczowej, ale na jakiejkolwiek w żelu ;)
    http://www.ziaja-sklep.pl/galerie/z/ziaja-oliwka-w-zelu-do-m_460.jpg

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę Ci bardzo, bardzo, bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  12. łoooo nawet nei wiedziałam, że oni tez mają szmapon i odżywkę z tej serii :D Kocham ich maslo do ciała i jakos mam cały czas wrażenie, że i szmapon i odżywka wygląda tak samo i że w ogóle to to samo :D Ciekawie by było jkabym się keidys pomyliła ;oo

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooooooooooooo, bardzo Ci dziękuję za sprawdzenie i taką dobrą wiadomość! W takim razie muszę się tam wybrać i kupić tą oliwkę (choć pewnie skuszę się nie tylko na oliwkę :P).
    Dziękuję raz jeszcze i pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. jak tylko spotkam to na pewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawi mnie ten produkt, głównie jego zapach, hihi;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam, że z tej serii jest też coś do włosów :) Miałam już masło pod prysznic, masło do ciała i krem do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.