Rossmann - promocja -40% na podkłady

25 sty 2013


Uwielbiam Rossmanna właśnie za te świetne promocje :) W zeszłym roku było -40% na kolorówkę, a tym razem promocja ta obejmuje podkłady i korektory (oprócz firmy Lovely). Jak dla mnie świetna okazja, tym bardziej, że mój mus z Essence skończy się na dniach. Na szczęście nic nie było wykupione, tak samo stoiska nie były oblegane (co mnie zdziwiło, bo przy ostatniej promocji można było napotkać istne kosmetyczne pobojowisko).
Miałam duży dylemat, na jaki podkład się zdecydować, w końcu po przeczytaniu opinii na Wizażu, mój wybór ograniczył się do dwóch podkładów - Astor Mattitude i Rimmel Match Perfectiion w płynie. W końcu wybrałam jednak ten drugi, zwłaszcza, że najjaśniejszy kolor jest mega jasny, prawie biały. Wzięłam go jednak na wypadek gdyby ciemniał, a jeśli się okaże, że nie zmienia koloru, to i tak będę go mieszała z ciemniejszym Dermacolem. Recenzja będzie......kiedyś tam, jak zacznę go używać.

Kupiłyście coś na tej nowej promocji w Rossmannie? Jeśli nie, to musicie się pośpieszyć - kończy się ona w niedzielę, 27 stycznia!

15 komentarzy

  1. nie polubiłam się z tym podkładem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie tak nie będzie ;/

      Usuń
  2. niedawno też zastanawiałam się nad kupnem tego podkładu;) ale zdecydowałam się na Lirene City Matt i jestem zadowolona z zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O,może następnym razem kupię :)

      Usuń
  3. Mnie nie kusi ta promocja, za dużo mam podkładów :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go mam! Troszkę zbyt lejący, ale bardzo miły w użyciu ;')

    OdpowiedzUsuń
  5. Planuję kupić coś od Maybelline;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety jak odwiedziłam Rossmanna, to nie było tego podkładu na który polowałam, a nie chciało mi się jeździć po Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam tylko w jednym i były chyba wszystkie...ale wybrałam ten :)

      Usuń
  7. Ja w promocji kupilam moj ulubiony max factor 3in1 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się skusiłam na markę Rimmel, ale Match Perfetcion :) Jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też jest MP.....chyba, że mówisz o tym w żelu.

      Usuń
  9. o nie:( nie wiedziałam o tej promocji! Szkoda :/ Mam nadzieję, że niedługo znowu będzie jakaś :)

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.