Krakowianki!


To do Was ten post! Otóż Vexgirl organizuje spotkanie krakowskich (i nie tylko) beauty-bloggerek! Ja się już zgłosiłam, teraz czas na Was. Jeśli nie macie daleko do Krakowa, to również przyjeżdżajcie ;)
Z ważnych informacji na temat spotkania:
- mail ze zgłoszeniem wysyłacie na vexgirl@gmail.com
- musicie wpisać swoje imię, nick, adres bloga, liczbę obserwatorów i miesięczną ilość odwiedzin
- wpisowe wynosi 30 zł
Wszystkie informacje znajdziecie tutaj

Swoje zgłoszenie wysłałam, aczkolwiek nie bez strachu - moje statystyki są bardzo marne, więc możliwe, że się nie zakwalifikuję. Będzie mi wtedy smutno, ale cóż - niektórych rzeczy nie da się przeskoczyć. 
Do dzieła - zgłaszajcie się, bo takie spotkania nie zdarzają się często, a miło jest poznać inne dziewczyny piszące z taką samą pasją o kosmetykach ;)

Do (oby ;) ) zobaczenia! 

7 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. A ja Ciebie :D I tyyyyleee nowych osób :)

      Usuń
  2. Pozwoliłam sobie Cię otagować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, z tym, że nie mam dostępu do Twojego bloga ;)

      Usuń
  3. jakie zmiany na blogu, ho ho ho :)
    a spotkania bardzo Wam zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie na długo znając mnie :D Bo jak zwykle mam w zanadrzu inne szablony, haha.

      Usuń