Moje pierwsze woski Yankee Candle!

9 gru 2012

Od jakiegoś czasu trwa szaleństwo na produkty zapachowe od Yankee Candle. Sama dość długo zwlekałam z wypróbowaniem ich, ponieważ ceny świeczek są dla mnie zdecydowanie za wysokie, a do zapalenia wosków brakowało mi kominka, ale w końcu uległam pokusie. Nastąpiło to, gdy udało mi się dostać potrzebny sprzęt, a za sprawą stacjonarnego sklepu Zapach Domu, nabyć pierwsze woski!


Wybór w sklepie był baaaaardzo ciężki :-) Cała ściana sklepu zastawiona jest woskami posegregowanymi kolorystycznie. Trochę zajęło mi wybranie pierwszych dwóch, najchętniej wykupiłabym połowę. Zdecydowałam się na dwa zimowo-świąteczne zapachy - Cherries On Snow i Sparkling Cinnamon. 
Na razie udało mi się dwa razy zapalić tylko ten pierwszy zapach, cynamon będzie następny ;-) Dokładną recenzję wosków napiszę na dniach. Póki co, Cherries On Snow jest przyjemnym i dość słodkim zapachem, z wyczuwalną wiśnią. Na tą chwilę jestem zachwycona!


Woski są bardzo tanie, można je nabyć za 6 zł. Trochę się obawiałam, że ceny w sklepie stacjonarnym będą wyższe, ale na szczęście okazały się takie same. Duży plus!


Jedna tarta to całe 22 gramy mocnego, intensywnego zapachu. Wierzcie mi - to naprawdę duża ilość. Spokojnie można odłamać mały kawałeczek wosku, zapewni równie mocny zapach. Taki kawałek możemy palić do momentu, aż przestaniecie go wyczuwać. Od siebie mogę powiedzieć, że nie nastąpi to zbyt szybko ;-)

Tyle ogólnych informacji, recenzje pojawią się za jakiś czas. Zapraszam Was na stronę Zapach Domu, a Krakowianki do siedziby sklepu, znajdującego się na ulicy Miodowej 33. Jeśli ja Was nie przekonam, to może zrobią to zdjęcia pięknego i przytulnego wnętrza? Gwarantuję, że nie będziecie chciały stamtąd szybko wychodzić ;-)

żródło: zapachdomu.pl

Prawda, że wygląda zachęcająco? :-) To jak, skusicie się na wspaniałe zapachy Yankee Candle? A może już używacie ich produktów? Dajcie znać jakie zapachy polecacie!

18 komentarzy

  1. Ja się do tego sklepu wybieram jak sójka za morze. :p

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę Ci tego sklepu :D bo ja mam kominek a wosku nie mam :p


    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie ma czego, też możesz sobie kupić :)

      Usuń
  4. Cudowny sklep, chętnie zrobiłabym tam zakupy;) Ja właśnie zapaliłam nową świecę Ambi Pur zmieniającą kolory i nie mogę przestać się gapić;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniająca kolory? Wow, o czymś takim nie słyszałam! :)

      Usuń
    2. Przepraszam, Air Wick;D Ale pewnie już zauważyłaś w moim poście;)

      Usuń
  5. Ciekawa jestem tego cynamonowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używam tych wosków, ale za to uwielbiam świece zapachowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o mój Boże jak tam pięknie w sklepie mają! mogłabym tam siedzieć godzinami !

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.