Joanna Naturia, Miód i cytryna - odżywka bez spłukiwania




Pamiętacie, jak pisałam Wam, że nie wiem którą z odżywek wybrać? Więcej głosów padło na wersję z miodem i cytryną, więc to na nią się zdecydowałam.

Moje włosy łatwo obciążyć, ale tylko przy samej głowie, więc trochę obawiałam się ją tam nakładać, dlatego na początku dawałam ją tylko od ucha w dół. Odżywka ma biały kolor, dość rzadką konsystencję,  przez co można jej za dużo nabrać na dłoń, jednak w moim przypadku nie jest to jakimś problemem. Włosy w połowie długości mam w najgorszym stanie, ponieważ kończy mi się tam krótsza warstwa, dość rzadko podcinana, i niezbyt ładnie to wygląda. Końce włosów mam całkiem ładne, bo są one regularnie podcinane. Dlatego nawet większa ilość odżywki nie obciąży mi tych włosów, bo są na to zbyt suche/zniszczone. Od jakiegoś czasu nakładam ją nawet przy głowie, i ku mojemu zaskoczeniu - nie przylizuje, ani nie przetłuszcza włosów. Używam jej na wilgotne włosy, po niej nakładam inne specyfiki (mgiełki, olejki), więc nie wiem jak sprawdza się solo na włosach, ponieważ nie potrafię nałożyć mało specyfików na te moje biedne końce ;-)

Co na pewno robi ta odżywka? Wygładza włosy, sprawia, że są o wiele miększe, łatwiej się rozczesują. Bardzo podoba mi się ten efekt, jednak jeśli damy o wiele za dużo, to włosy mogą zrobić się sztywne, i nieprzyjemne w dotyku. Mnie się to przydarzyło raz, i od tamtej pory już wiem, na jaką ilość mogę sobie pozwolić. Nie zauważyłam nawilżenia, ale nie spodziewałam się tego, chyba żadna odżywka bez spłukiwania nie była w stanie nawilżyć mi włosów - od tego są chociażby maski. 

Jestem zadowolona z tego zakupu, moje włosy bardzo polubiły tę odżywkę. Jak mi się skończy to na pewno przetestuję inną wersję, a najchętniej wszystkie :-) 

18 komentarzy

  1. Fajnie, że nie obciąża. Ja z tej serii mam maskę i jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam z Joanny odżywkę bez spłukiwania grejpfrutową i też fajnie wygładza i nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też przetestuję inne wersje, poza moją z makiem i bawełną, bo tę bardzo polubiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam jej już dobre pół roku, uwielbiam :) Fajna jest, włosy po niej sie nie elektryzują :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jak tylko skonczy mi się moja obecna odzywka to na pewno ją wypróbuję. moje włosy też bardzo łatwo obciążyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ważne, żeby nakładać ją od ucha w dół.

      Usuń
  6. Ja też je lubię;)
    Tanie, a całkiem dobre.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie widziałam jej..bez spłukiwania :) ciekawa jestem czy przetłuszcza włosy.. może być w sumie dobra ;) plus duży za miód w składzie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapisuję do wypróbowania ;D
    ostatnio zastanawiałam się nad szamponem z tej serii, jednak nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś preferuję ich odżywki, niż szampony :)

      Usuń
  9. u mnie się totalnie nie sprawdziła, włosy miałam po niej okropne i szorstkie, a nakładałam tylko troszeczkę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U każdego się inaczej sprawdza :)

      Usuń
  10. hahaha to takie męskie i typowe. 20 to milion! jesli ich nie odpakuje to smialo mozesz, ale chyba po odpakowaniu nie masz juz wyjscia ;< i pozostanie Ci już chyba tylko mozliwosc wymiany z kimś.

    ale moze podpasują?? moze nie będzie tam jakiegoś kanarkowego żółtego ; ) myślę, że skoro wybierał z nią, to ona powinna wybrać jakieś w miarę neutralne kolory ;> klasyczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nie miałam ani odżywki ani szamponu od Naturii, zawsze kupuję tylko żele od prysznic lub peelingi;)

    OdpowiedzUsuń