Aktualizacja włosów: listopad

Zdjęcie robione 11 listopada.

Dlaczego nie wpisałam "zapuszczanie włosów"? Z bardzo prostego powodu: najnowsze zdjęcia robił mi mój chłopak, z perspektywy, która dokładnie obrazuje jaką długość mają moje włosy. Nie jest to zdjęcie "z góry" jak większość poprzednich, tylko dokładnie od tyłu. I tak się mocno zdziwiłam, że są takie długie, z przodu nie sięgają mi nawet do biustu....więc chyba zdecydowanie wolę oglądać je na zdjęciach niż w lustrze ;-)
Jak widzicie, rozjaśnianie idzie mi całkiem nieźle. Oczywiście lampa błyskowa przekłamała kolor, w rzeczywistości są ciemniejsze, od góry rude, przy końcach ciemny blond, z domieszką zieleni (nadal się nie sprała do końca -_-). Tutaj mam pytanie do fryzjerek, bądź dziewczyn, które mają większe pojęcie o farbowaniu - czy kładąc na włosy farbę blond, z oksydantem 9%, rozjaśni mi trochę włosy? Rozjaśniaczom mówię stanowcze nie!

W październiku podcięłam końce o jakieś 2-3 cm, co korzystnie na nie wpłynęło. Ech, już tylko czekam aż osiągną równą długość, będzie ich wtedy naprawdę sporo....
Co do pielęgnacji, to żadnych dużych zmian nie wprowadziłam, a wbrew pozorom włosy mają się dobrze :-) Czego używałam do włosów w tym miesiącu?

MYCIE:
1. Babydream fur Mama - balsam do kąpieli
2. Szampon Head&Shoulders
3. Barwa, szampon pokrzywowy

ODŻYWKI:
1. Isana z olejkiem babassu
2. Joanna Naturia, Miód i cytryna, odżywka bez spłukiwania

DODATKI:
1. Spray do włosów (woda, hydrolizat keratyny, nafta)
2. Nafta kosmetyczna
3. Hydrolizat keratyny (dodatek do sprayu i odżywek)
4. Olejki (alterra migdały i papaja, Himalaya Herbals).
5. Wcierka Joanna Rzepa oraz Subrina Intensive.
6. Maska Crema al Latte.

Jak widać bez szału, nie mam jakiegoś fioła na wprowadzaniu nie wiadomo ilu nowych produktów, wolę wykończyć to co mam, zanim zdecyduję się na coś nowego. Póki co mam oczywiście kilkanaście kosmetyków na oku, ale pierwszy szał na tym punkcie opadł ;-) Teraz szukam sposobów na przejście na ładny blond, najchętniej z poziomu 8 (wg oznaczeń farb drogeryjnych).

Co myślicie o moich aktualnych włosach?  :-)

17 komentarzy

  1. Bardzo ładnie wyglądają, zadbane i coraz dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają bardzo dobrze! myślałam, ze przez schodzenie do jasniejszego będą bardzo zniszczone.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne i zadbane.
    Podoba mi się to "bez szału zakupowego", aby wykończyć kosmetyki.
    Też to wprowadziłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, możesz być naprawdę dumna ze swoich włosów- mają bardzo fajną długość i wyglądają na zdrowe i zadbane! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem całkiem dumna, zwłaszcza w porównaniu do tego jak wygladały kiedyś :)

      Usuń
  5. Mam włosy podobnej długości, ale zetnę niebawem rozdwojone końcówki :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ścinaj, warto to robić często, bo różnica jest ogromna!

      Usuń
  6. Łaaadne są!:* Ogólnie panuje zasada: farba nie rozjaśni farby. Z włosami rozjaśnianymi różnie to bywa. Oksydant 9% rozjaśnia włosy do 3 tonów. Na pewno nie powinno Ci się nic przyciemnić;) Myślę, że farba by złapała, ale miałaby ciemniejszy odcień. Ja bym ewentualnie ostatni raz podjaśniła i potem nałożyła farbę, albo zafarbowała i zobaczysz, jak się włosy będą zachowywać;) Są też w drogeriach farby rozjaśniające. Rozjaśniają włosy, ale nie tak drastycznie jak rozjaśniacz i nadają kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy blog. Trafiłam tutaj z MP, obserwuję i będzie mi niezmiernie miło jak mój blog również Cię zainteresuje i dodasz go do obserwowanych. Zapraszam:) youlkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor i połysk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor paskudny, ale połysk jakiś tam jest, dziękuję :)

      Usuń
  9. Wow ;)) widac różnicę w Twoich wlosach :D A w kolorze to już w ogóle:)
    Ja osttanio sciełam też sporo.. miało byc 2 cm a mam wrażenie, że ubyło ich conajmniej 3razy tyle...

    Rozumiem, możesz się też dorzucić money money ;DDD --> troche zbyt wprost haha D:))

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy przefarbowałaś włosy? jeszcze nie tak dawno miałaś ciemniejsze:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciągu ostatniego miesiąca je lekko rozjaśniłam.

      Usuń
  11. zajawka, no jooo hehehe:D:D:D ale ty masz świetne te włosy :D mi rozjaśnianie coraz lipniej idzie bo ciemnieja wlosy na zime ;/ a Twoje wydaja sie byc takie mocne i wydaje mi sie ze mamy podobna dlugosc!:D

    OdpowiedzUsuń