Kilka kosmetycznych nowości

15 paź 2012

Przeglądałam trochę swoje kosmetyki, i znalazłam kilka produktów, o których jeszcze nie pisałam, a których od niedawna używam. Oczywiście każdy będzie miał swoją osobną recenzję, ale dopiero za jakiś czas (niektóre oczywiście szybciej, bo używam ich dłużej). No to lecimy :-)


Krem zakupiony w Rossmannie, za trochę więcej niż powyższa cena (a jest to kwota podana na stronie producenta). Kremu używam już jakiś czas, całkiem przyjemnie pachnie, co do działania, to trochę słabo, ale jeszcze daję mu szansę.


Podkład zakupiony z czystej ciekawości. Ma całkiem dobre opinie na stronie KWC, a ponieważ przypadł mi do gustu podkład w musie od Rimmel, chciałam przetestować podobny produkt, w znacznie niższej cenie. Póki co sprawuje się dobrze, ładnie matuje i zakrywa niedoskonałości, czy, uwaga!, cienie pod oczami.


Nie jestem już nastolatką, ale moja cera niestety dalej wykazuje takie skłonności - trądzik, podskórne grudki , czy moi najwięksi wrogowie - wągry! Przed tym kremem używałam słynnej Barwy, jednak po jakimś czasie zauważyłam, że mocno przesusza mi skórę, więc musiałam poszukać czegoś innego. Oczywiście dzięki Wizażowi znalazłam ten krem. Używam go już dość długo i jest genialny! Ładnie pachnie, bardzo dobrze matuje, nie zapycha i zmniejsza powstawanie niedoskonałości. Re-we-la-cja!


Kolejny puder zakupiony pod wpływem Wizażu. Wybieram pudry w kompakcie, ponieważ zawsze wychodząc z domu, muszę go mieć w torebce. Jest to mój niezbędnik, a moja cera niestety wymaga lekkiego przypudrowania od czasu do czasu. Ten puder kupiłam ze względu na jego matujące i antybakteryjne działanie, i nie zawiodłam się! Paleta kolorów jest dość uboga, ale puder ładnie stapia się z cerą, nie zapycha i nie powoduje wysypu nowych nieprzyjaciół. Same plusy! Chcę jeszcze przetestować podkład w musie z tej serii. Kolejny produkt, który mogę polecić osobom z cerą trądzikową.


Jako, że moja woda różana się skończyła, kupiłam tonik ogórkowy z Ziaji, tym razem nie sugerując się wiadomo jaką stroną ;-) Był na promocji w Rossmannie, skusił mnie tym, że nadaje się do cery tłustej i mieszanej, oraz swoim intensywnie ogórkowym zapachem! Bardzo go polubiłam, świetnie nawilża i matuje twarz, nie zapycha i również nie powoduje kolejnych pryszczy. Jestem mile zaskoczona.


Po ostatniej notce, w której pytałam Was o wybór odżywki, więcej głosów padło na tą wersję. Zakupiłam ją, nakładam dość dużo na wilgotne włosy, i muszę powiedzieć, że jestem zadowolona :-) Włosy są miękkie, bardziej nawilżone, ale nie obciążone. Chyba zagości na stałe w mojej łazience. Chcę jeszcze przetestować inne rodzaje, bo patrząc po stronie Joanny - jest tego sporo ;-)


Bardzo spontaniczny zakup, podyktowany tylko i wyłącznie Wizażem. Kupiłam go w celu używania na twarz (średnio się sprawdził, ale będę próbować dalej) oraz jako odpowiednik suchego szamponu. W tym drugim celu sprawdza się lepiej, jednak suchy szampon lepiej się rozprowadza i faktycznie nadaje włosom "świeżości"....z tym pudrem jest gorzej. Muszę jeszcze znaleźć na niego sposób. A może Wy go używałyście, i możecie coś doradzić?

To by było na tyle, nie jest tych produktów jakoś dużo, ale z wielu z nich jestem bardzo zadowolona, a są to zdecydowanie produkty z niższej półki. Oby sprawowały się tak dobrze, jak do tej pory ;-) A Wam życzę miłego rozpoczęcia kolejnego tygodnia!

20 komentarzy

  1. Jestem więcej niż pewna, że gdyby tonik z Ziai miał ładne, bardziej hm... nowoczesne opakowanie, to kupiłabym go bez wahania. A tak, niby chcę jakiś przetestować, ale będąc w drogerii zawsze sięgam po coś milszego dla oka (oczywiście dopasowanego do moich preferencji) albo biorę coś co już używałam i wiem, że się u mnie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wygląd jest najmniej istotny. A ten zielony kolor bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  2. ogórkowy tonik uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak i moja Barwa się skończy, to kupię sobie ten sam krem, jestem go bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest zdecydowanie lepszy :)

      Usuń
  4. Koniecznie napisz o tym podkładzie Essence, bo przymierzam się do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tą odżywkę i też byłam z niej całkiem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ta odżywka i puder stosowany jako suchy szampon. Miałam tonik różany ziaji, ale nie zauważyła jakichkolwiek efektów w czasie stosowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że ogórkowy co nieco zrobi dobrego na mojej buzi :)

      Usuń
  7. ta odżywka jest super i ładnie pachnie!

    a podkładu z essence jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam krem Barwy i nie zauważyłam wysuszenia, ale ten też chcę wypróbować, właśnie krem na dzień mi się kończy więc na pewno coś nowego muszę kupić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie wysuszył, ale ten od Perfecty - 100 razy lepszy!

      Usuń
  9. nie miałam jeszcze ani jednego kosmetyku z tych, które pokazałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  10. mialam ten tonik ogorkowy ;) zapach ma swietny ;) kojarzy mi sie z roznymi maseczkami ogorkowymi itd ;))

    co do twojego komentarza to dzieki za szczerosc;DD rozumiem Cie ;) i w sumie juz go wczoraj obczailam i mialam czas przemyslec co nieco w nocy :) i ogolnie dziekuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. nie widziałam tego podkładu w musie essence, nawet nie wiedziałam, że mają taki w swojej ofercie;)

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.