So Sweet Blog Award

22 wrz 2012



Zostałam wyróżniona przez Sandrę. Dziękuję! :-)

Wyróżnienie przyznaję następującym blogom:

1. Small Rosie - jedna z najfajniejszych i najbardziej pozytywnych blogerek, jaka obserwuję :) i to prawie od  samego początku mojego bloga!

2. Dominicare - nowa blogerka, ale bardzo mi pomogła z kodami, cierpliwie odpowiadała na moje upierdliwe pytania. Coś czuję, że będzie jedną z moich ulubionych blogerek do obserwowania, i Was również do tego zachęcam! :-)

3. Magdalena - uwielbiam jej kosmetyczne recenzje, pisze o wielu ciekawych produktach, o których nie słyszałam, bądź nie znałam ich innych zastosowań ;-)

4. Anwen - chyba żadne zaskoczenie ;-) Włosowe guru wszystkich włosomaniaczek (masło maślane ;-))

5. Becoming Beautiful - miła i baaaardzo sympatyczna dziewczyna, również jedna z "najstarszych" na mojej liście odwiedzanych blogów ;-)

6. C for Craving - powtórzę się, ale moja kolejna ulubiona blogerka. Świetny styl pisania oraz szczegółowe i rzetelne kosmetyczne recenzje.

Oczywiście lubię wszystkie blogi, które obserwuję, ale taka lista byłaby zdecydowanie za długa ;-) A jutro notka o "palonej kawie" od firmy Marion. 
Udanej soboty! :-)

6 komentarzy

  1. Gratuluję i dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ;)
    Zapraszam Cię do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jak miło :) Dziękuję i gratuluję wyróżnienia! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jeeeej, ale jesteś kochana, dziekuje!!!!!!!:D:D:D:D:D:

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.