Isana - pianka do golenia

14 wrz 2012

Isana, pianka do golenia: Rossmann (5,29 PLN)

Musicie mi wybaczyć tą przerwę, ale oprócz beznadziejnej pogody, pogorszyło się u mnie w innych sprawach, i jakoś nie miałam ochoty na pisanie. Dalej się tak czuję, ale piszę, żebyście o mnie całkiem nie zapomniały ;-)
Dzisiaj o produkcie niezbędnym w łazience każdej z nas. Osobiście, jakkolwiek to nie zabrzmi - nie lubię się golić. Albo jeszcze inaczej - nie chce mi się. Tak, jestem leniem i przyznaję się do tego. Wkurza mnie fakt, że trzeba to robić co 2-3 dni (przynajmniej w moim przypadku). Przetestowałam już kilka pianek do golenia, jednak produkt Isany zdecydowanie został moim faworytem.
Pierwszą rzeczą, na jaką zwróciłam uwagę, był zapach - cudny, brzoskwiniowy zapach! Oczywiście, lekka domieszka chemii jest wyczuwalna, jednak jak na produkt, który nie zostaje na skórze dłużej (jak np. balsam), jest intensywny i naprawdę bardzo ładny. Pianka jest wydajna, łatwo wydobyć ją z opakowania, nic się nie zacina, ani nie psuje. Nawilża skórę, maszynka dobrze po niej "sunie". Nie wiem co tu jeszcze mogę dodać, w sumie pianka jak pianka, aczkolwiek nie testowałam na razie droższych produktów (np. Gilette, czy chociażby, Joanny), więc nie wiem jak się ma w stosunku do nich. W każdym razie ja ją lubię i polecam, zwłaszcza, że jest bardzo tania - ok. 5 zł / 150 ml. Nie wiem ile jeszcze będę jej używała, bo kusi mnie zakup wosku w rolkach, żeby pozbywać się włosów na dłuższy okres czasu niż 3 dni ;/ 

6 komentarzy

  1. mam tą samą piankę i też jestem zadowolona a zapach jest przecudny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też ją mam i bardzo lubię;)
    I ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie lubię się golić. Zawsze się gdzieś zatnę, dlatego zestaw do depilacji jest teraz w użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zwykle używam żelu , ale jestem jej bardzo ciekawa ;]


    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie lubię! Jestem okropnym leniem w tych sprawach. Kochana, ja żeby mieć gładkie nogi muszę się golić codziennie :). Tej pianki nie używałam, ale lubię żel do skóry wrażliwej z Nivea, dla mężczyzn :P

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie nigdy mnie nie zawiodła, w tym przedziale cenowym jest naprawdę ok :)

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.