Włosowe nowości z UK

Aussie 3 minute miracle: allegro (~20 PLN)
Tresemme Styling Spray: allegro (~25 PLN)

Niedawno prosiłam moją mamę, która przebywa w UK, o zakupienie kilku kosmetyków do włosów. No właśnie - kilku. Niestety ona nie potrafi/nie chce jej się szukać, więc mam tylko dwa. Ale lepsze to niż nic!

Pierwszym z nich jest, dość osławiona odżywko-maska od Aussie. Jestem po kilku użyciach i muszę przyznać, że jest ge-nia-lna! Ma ładny zapach i ciekawe opakowanie, szkoda tylko, że zawiera zaledwie 250 ml produktu. Mam nadzieję, że nie zużyje mi się zbyt szybko.

Drugim produktem jest spray do ochrony włosów przed temperaturą. Z reguły nie posiadam w domu tych preparatów, ponieważ prostownicy używam raz na jakiś czas, i to tylko do prostowania włosów przy twarzy, a lokówka leży porzucona w pudełku. Więc po co mi ten spray? Po pierwsze - chciałam przetestować coś z tej firmy, po drugie - ostatnimi czasy mam ochotę sobie podkręcić końce włosów. Niestety, jeszcze nie znalazłam okazji, żeby się tak wystylizować, więc póki co spray czeka grzecznie na swoje pierwsze użycie.

Obydwa produkty nie są dostępne w Polsce, co jest wielką szkodą, niemniej można je kupić chociażby przez Allegro (linki pod zdjęciami). Oczywiście, ceny są strasznie zawyżone, ale cóż - Polska. Ja jednak najprawdopodobniej będę coś kupowała więcej z Aussie, bo mam straszną chrapkę na te produkty, a  moja mama nie ma w tym rozeznania. Spodziewajcie się recenzji tych produktów w niedługim czasie. A jutro post z duuuużą ilością kolejnych nowości :-)

7 komentarzy

  1. szkoda, że nei są dostępne w Polsce stacjonarnie.
    tak samo, szkoda, że Lusha tu nie ma...i elfa i miliona innych marek ;c

    czemu nic nei dochodzi do Polski? nie przepadam za kupowaniem na allegro, nei lubię czekać, nie lubię przepłacać... ehh.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :)
    Zapraszam do mnie http://przyjaciolki123aww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo czekam na recenzje jak najbardziej ;) tym bardziej tego do wlosow przed temperatura ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, może już dzisiaj to przetestuję :)

      Usuń
  4. Wydają się naprawdę świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie słyszałam o tych produktach, szkoda że u nas nie ma wielu firm swoich kosmetyków, oby się pozmieniało:P

    OdpowiedzUsuń