Pytanie o Sudomax

25 lip 2012

Zdjęcie: Google grafika


Dziewczyny, mam pytanie. Czy któraś z Was stosowała Sudomax? Czytałam na kilku blogach, że nadaje się do skóry trądzikowej, ponoć jest lepszy niż Sudocrem (?). Czy on tak samo wysusza jak Brevoxyl bądź Benzacne? Bo one działają u mnie powierzchniowo, jeśli nałożę je na całą twarz, to następnego dnia, lub po dwóch dniach mam bardzo wysuszoną skórę. On też tak działa, czy jest delikatniejszy? Muszę zlikwidować przynajmniej część podskórnych grudek, które zaatakowały moje policzki, i nie mogę znaleźć na nie sposobu! :( Byłoby świetnie jakby działał jeszcze na wągry, ale chyba nie mogę tego wymagać. W sierpniu na 10000%  idę do kosmetyczki, więc zapewne się ich pozbędę, ale wiadomo, że efekt nie będzie na stałe. To jak? Nada się do użytkowania leczniczo a później profilaktycznie, czy polecacie coś innego?

18 komentarzy

  1. nie stosowałam, ale chętnie poczytam opinie na ten temat:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też wyskoczyły podskórne grudki na policzkach, gdzie nigdy ich nie miałam:( i zupełnie nie wiem jak sobie z nimi poradzić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wyglądają paskudnie pod światło :(

      Usuń
  3. Ja mam dystans do takich kosmetyków z powodu ciężkiej konsystencji...
    Jakiś czas temu czytałam dobre porównanie na jednym z blogów:
    http://racjapielegnacja.blogspot.com/2012/07/sudomax-vs-sudocrem.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za link :)
      Ja też się takich boję, ale wiadomo, że stosowałabym tylko miejscowo...

      Usuń
  4. Nigdy nie miałam tego kremu , tej maści czy tam czego a więc nie pomogę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mnie ciekawi ten krem, zwłaszcza że ostatnio moja broda ma dziwne zawirowania, reszta twarzy się uspokoiła ale na brodzie mam właśnie taki sam problem jak ty..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no na brodzie bym wolała tak mieć, zdecydowanie mniej widoczne jest wszystko na niej niż na policzkach...

      Usuń
  6. ja tam nie wierzę w takie cud kremy.. na cerę działa moim zdaniem wyłącznie dobra dieta... mi np zaskórniki wyskakują dzień po zjedzeniu czekolady.. po kawie zaraz cała się świecę i jestem obsypana.. ale nigdy sobie jej nie odmówię.. tak czy inaczej efekt po oczyszczaniu skóry u kosmetyczki jest PIORUNUJĄCY. Ja byłam w szoku, byłam idealnie gładka, zero wągrów!!! efekt utrzymał się może miesiąc.. ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. moja teściowa ma zakład kosmetyczny i nakłania mnie żebym przychodziła.. ale ja mam tak wrażliwą skórę, że na poprzednim zabiegu, kiedy zaczęła "wyciskanie" po prostu się rozpłakałam... i boję się kolejnego razu. na regulacje brwi mogę sobie pozwolić jedynie woskiem bo inaczej to dla mnie katorga. mam nadzieję, ze Ty nie przeżyjesz czegoś takiego jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm niekoniecznie wygląda się źle. ja byłam tylko troszkę zaczerwieniona miejscami, ale to nic tragicznego.

    OdpowiedzUsuń
  9. a próbowałaś zwykłej maści cynkowej? kiedyś jak byłam młodsza, miałam czasem nieprzyjaciół na twarzy i to pomagało. Wysuszało i wyciągało, a najważniejsze że stosuje się ją punktowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) poszukam czegoś o niej, dziękuję :)

      Usuń
    2. i najlepsze, że kosztuje tylko 2 zł :D możesz wypróbować bo to tanie jak barszcz i dostępne w każdej aptece.

      Usuń
  10. Jakbyś się zdecydowała to daj znać, czy pomogła w walce z wrogiem ;D ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam na zmianę z pastą cynkową, i nie powiem efekty są bardzo dobre.
    Dodam że mam bardzo wymagającą cerę.

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.