Nudziak od Wibo

Wybaczcie mi ten kilkudniowy przestój, ale brakowało mi tematów, a nie będę wrzucać byle jakiej notki "w trosce o czytelników" (uwielbiam czytać te głupie wymówki :D). 
Już od jakiegoś czasu podobały mi się lakiery nude, miałam nawet wypatrzony jeden, też z Wibo, ale niestety nie trafiłam na niego, dlatego wybrałam kolor bardzo zbliżony. Na zdjęciu ma kolor identyczny jak moja skóra, jednak w rzeczywistości przypomina bardziej pastelowy, bardzo delikatny róż. Bardzo mi się podoba, jednak trzeba nałożyć dwie warstwy, bo nie jest mocno kryjący. Trwałość taka sobie, malowałam paznokcie 3 dni temu, a teraz widzę, że pomimo lakieru nawierzchniowego, mam już lekkie odpryski. Ale nie jest źle :-)
P.S. Nareszcie świeci słońce! :-)


20 komentarzy

  1. ja mam innego nudziaka z wibo i też potrzebuje dwóch warstw do krycia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny taki delikatniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te lakiery wydają mi się nie trwałe, ale paleta kolorów jest niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki sam lakier z wibo tylko , że opakowanie jest troszkę inne :)
    Jest śliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładny kolorek :*

    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolorek,bardzo naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolor:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  8. róż czy też nudziak - wygląda świetnie :) i co najważniejsze sprawia wrażenie dłuższych pazurków. ps. świetny masz nowy nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na ZSK są stosunkowo tanie rzeczy, tylko dochodzi do tego jeszcze przesyłka :/ Chciałam na początku zamówić tylko dwa produkty, które kosztowały w sumie około 10 złotych, ale jak zobaczyłam, że za przesyłkę muszę zapłacić 7 to stwierdziłam, że poczekam na 'lepszy okres'. Opłacało się ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam z tej samej firmy i rzeczywiście jedno pokrycie nie wystarczy.
    Kolory nude są śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor, za mną od jakiegoś czasu chodzą takie pastelowe róże :))

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor,
    mam pytanie jesteś jeszcze zainteresowana tą suszarka z Dyfuzorem?

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie osobieście lakiery wibo przypadły do gustu ; )
    Przepraszam,że robię taki mały spamik, ale mogłabyś zajrzeć na mojego bloga i zostać obserwatorką? Bo bardzo trudno jest wkręcić się w blogowanie , jak nie ma się dla kogo pisać. Jeśli jednak nie masz ochoty-zignoruj to co tu napisałam : ) Z góry dziekuję !

    OdpowiedzUsuń