Suchy Szampon Isana

Po raz pierwszy, gdy usłyszałam o czymś takim jak SUCHY szampon do włosów, pomyślałam, że to jakaś kpina. Mycie włosów na sucho? Nie chciało mi się w to wierzyć. Aż kupiłam swój pierwszy taki szampon (to był bodajże jakiś z Rossmanna), i wtedy okazało się, że to możliwe! Niestety, był on baaaardzo niewydajny, przy stosowaniu co 2 dni zużyłam go w 2 tygodnie, a tani nie był, kosztował około 17 zł. Od tamtego czasu trochę minęło, aż w Rossmannie pojawiły się kolejne suche szampony, tym razem od ich rodzimej marki Isana.


Nie mam pojęcia czemu wyszedł na zdjęciach niebieski, skoro w rzeczywistości jest zielonkawy... W każdym razie, szampon skusił mnie swoją ceną oraz producentem, bo odżywka od Isany jest w łazience moim stałym gościem. W opakowaniu mamy 200g proszku (?), który przed użyciem należy mocno wstrząsnąć. Jednak trzeba uważać z ilością, ponieważ później bardzo ciężko wyczesać go z włosów, i wtedy będziemy paradować z przedwczesną "siwizną" ;-)


Baaaaardzo lubię ten wynalazek, brawa dla pomysłodawcy! Znika problem nieświeżych włosów :-) Oczywiście, skóry głowy tym szamponem nie umyjemy, co u mnie powoduje nieprzyjemne uczucie "brudu", ale przynajmniej nie straszymy ludzi strąkami....no może przesadziłam, mnie wtedy suchy szampon nie pomoże, tylko woda ;-)


Dozownik mamy typowy, niestety, ze skłonnością do brudzenia.....mój, jak widać, już jest ufajdany. Co do jego wydajności, to wydaje mi się, że jest trochę lepszy, mam go od mniej więcej 2 tygodni, a ubytek jest znikomy, a używam go często, bo co 2-3 dni. 
Tak więc kupujcie, bo produkt jest bardzo przydatny! A nuż będziecie musiały nagle wyjść z domu bez umycia włosów, a wtedy będziecie mu niesamowicie wdzięczne ;-)

Dostępność: drogerie Rossmann
Cena: 9,99 zł

A u mnie świetnie! Nadchodzi moment, na który czekałam od bardzo dawna.... :-)

21 komentarzy

  1. kurka ! a własnie wróciłam z Rossmana ;) suche szampony kuszą mnie od dawna, więc pewnie po niego sięgnę ;) ciekawe tylko czy na dłuższą metę nie wysuszy włosów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam , że Isana też ma swój suchy szampon

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba go spróbuję jak wykończę swój z sephory ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę wypróbować kiedyś taki suchy szampon:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przydałby się czasami... kupię przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z dostępnych w Rossmannie jeszcze tylko tego nie testowałam, ale jak widzę zapowiada się obiecująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę się skusić, miałam go kupić już dawno ale ciągle zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam z Batiste i bardzo go lubie,taki szampon w trudnych sytucjach potrafi glowe czlowiekowi uratowac:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nigdy nie byłam przekonana do suchych szamponów... Ale może się skuszę, bo ostatnimi czasy przydałby mi się taki kosmetyk;)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę zakupić :) na pewno prędzej czy później się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajnie, że napisałaś o nim parę zdań bo właśnie zastanawiałam się czy kupić;)
    A za tą cenę to się skuszę przy najbliższej wizycie w Rossmanie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja właśnie również myślałam nad suchym szamponem a co za tym idzie z jakiej firmy kupić by był dobry a nie drogi :)
    A więc teraz pora by wybrać się do Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zacheciłaś mnie do tego szamponu chyba go sobie kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam tego zielonego z SP i byłam bardzo zadowolona. Po zakupie tego rossmanowskiego za 17 zł (kupiłam znacznie taniej w Niemczech) byłam całkowicie zniechęcona do zmiany tego z SP. Może jednak skuszę się i na ten :)

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie jakoś te szampony nie specjalnie przekonują, ale może kiedyś wypróbuję:)

    ponad 300 zł? Zatkało mnie;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie widziałam tego szamponu w Rossmanie, ale będę musiała się zaopatrzyć w takie coś na wszelki wypadek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podobno są już resztki, ja kupowałam tydzień temu to było ich mnóstwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój pierwszy był drogeryjnym wynalzkiem Naturi, teraz zdecydowanie stawiam na ten ( płacę wprawdzie ok. 14 zl i nie rozumiem skąd ta rozbieżność) . Przyjemniej pachnie i jest bardziej wydajnu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygrałam suchy szampon w jednym z rozdań, jeszcze czeka na testy, ale bardzo jestem ciekawa tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor na Twoich zdjęciach bardziej mi się podoba <3
    miałam podobne zdanie: jakim cudem da się myć włosy na sucho? jak to działa? muszę sprawdzić! :D

    OdpowiedzUsuń