Czerń + złoto - moje nowe, ulubione połączenie

3 lut 2012

Nie wiem jak Wy, ale ja jestem wielką fanką połączenia tych dwóch kolorów. Jest to co najmniej dziwne, ponieważ odkąd sięgam pamięcią, nie tolerowałam koloru złotego pod żadną postacią - ubrań, kosmetyków, czy biżuterii, byłam wielką fanką srebra. Ale, że my, kobiety, jesteśmy zmienne, więc i u mnie musiało się odmienić :-) Teraz uwielbiam złoto, a już w połączeniu z elegancką czernią mnie zachwyca!
Swój debiut złoto miało na moich paznokciach. Będąc w Rossmannie, wśród kosmetyków Wibo zauważyłam piękny, metaliczny lakier w tym właśnie kolorze. I od razu mnie zachwycił!

Lakier jest idealny, wygląda jak płynne złoto! Ma jednak lekko chłodną poświatę, która trochę psuje efekt, ale trzeba się mocno przypatrzeć, żeby ją zauważyć. Konsystencja lakieru jest przyjemna, dość gęsta, sam pędzelek mógłby być jednak szerszy (póki co najlepszy znalazłam w lakierach Miss Sporty).


Trochę bałam się jego nakładania, i miałam rację - lakier smuży :-( Nie wiem czy to kwestia braku moich umiejętności w kwestii malowania, czy po prostu metaliczne lakiery mają to do siebie, ale musiałam się spoooooro natrudzić, żeby wyglądał znośnie na paznokciach. Nałożyłam 3 cienkie warstwy, a i tak nie było idealnie. Ale co tam, w końcu dojdę do wprawy.


Połączenie czerń+złoto jest przepiękne na ubraniach i dodatkach! Pierwszą rzeczą, jaką udało mi się w tych kolorach upolować, był ten mały, nowiutki kuferek. Od dawna takiego potrzebowałam, bo wiele razy wychodząc gdzieś, musiałam nosić ze sobą duże torby, które po prostu mi wadziły, a teraz tego problemu nie mam. Wrzucam kilka rzeczy, i mogę wyjść :-) Zdecydowanie wygodne rozwiązanie. Jedynym minusem jest to, że kuferek nie do końca trzyma swój kształt, ale nie ma tragedii :-)



P.S. Nie uważacie, że jest trochę ZA zimno?! Wczoraj w nocy, temperatura na moim termometrze wyniosła -26 stopni.............Poproszę już wiosnę!

31 komentarzy

  1. też chcę już wiosnę :D Zdecydowanie jest TROCHĘ za zimno :D Lakier ładny, torebka jeszcze ładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również chcę wiosnę;) Albo przynajmniej temperatury na plusie;)

    ładny kolorek tego lakieru i kuferek też fajny, podoba mi się;)
    Ja teraz rozglądam się za torbą na uczelnię bo moja poprzednia zniszczyła się trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest zimno, ale plusem ogromnym dla mnie jest słońce :) człowiek budzi się w lepszym humorze :) ja właśnie chyba też pokuszę się o jakieś "złotko" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się ten kuferek:)
    szukam podobnego, ale z wiekiem robię się coraz bardziej wybredna:P

    OdpowiedzUsuń
  5. no ciut za zimno jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne te złotko :) oglądałam je, ale mam prawie bliźniaczy kolor z Barry M, więc rozsądek wygrał :)

    jest mega zimno :( jak dzisiaj rano wychodziłam było -18... z niecierpliwością czekam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podpisuję się potd notką. kiedyś złoto wydawało mi się takie mega kiczowate i obciachowe, a teraz? Zachwyt. Lakier sobie muszę zobaczyć w rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo prosze ;D bardzo fjany kuferek !

    a zgadzam sie.. dear... jest tak zimno ze masakra.. ja nie wiem jak tak w ogole mozna funkcjonowac ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja nie toleruję złota do dzisiaj. jakoś za nim nie przepadam, chociaż byłabym skłonna ubrać coś z niewielkim dodatkiem złota.
    jest okropnie jeśli chodzi o temperaturę.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne paznokcie, ja swoich malować nie moge xD i też teraz wolę złoto bardziej niż srebro;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też ostatnio przekonałam się do złota <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ten lakier :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taki sam lakier :) I uważam , że lakiery z wibo są najlepsze i plus ma za to , że szybko schnie :)
    Kuferek cudny i masz racje jest przee strasznie zimno ! Ja chcę trochę ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wibo miewa to do siebie, że czasem smuży... niedobry ;c

    OdpowiedzUsuń
  15. O taaak ja uwielbiam połączenie złota z czernią, właśnie mam złote pazurki :D Chociaż przyznam szczerze, że lakier wibo bardziej zachwyca w opakowaniu, niż na paznokciach - wydaje się bardziej żywy. Ja jestem bardzo zadowolona z mojego Hean którego otrzymałam w ramach współpracy :)

    A kuferek naprawdę fantastyczny, lubię takie proste, klasyczne torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. do czerni pasuję każdy kolor.. ale ze złotym tworzy coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak, jest za zimno:( Śliczny kuferek;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten złoty może lepiej by wyglądał jakby jakieś wzorki na nim zrobić? Nie było by widać tych "smug"

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie w dzień było -26 st., więc ja bardzo proszę o wiosnę! A świetny złoty lakier jest w H&M, nie smuży ale za cenę tych 9 zł czy nawet 5 to na trwałość narzekać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny lakier, chyba sobie sprawię. I przyznaję rację, ja też uwielbiam połączenie tych dwóch kolorów :)

    http://brunetteinabigcity.blogspot.com/
    http://brunetteinabigcity.blogspot.com/
    http://brunetteinabigcity.blogspot.com/
    zaprasza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zostałaś otagowana: http://impresjeiekspresje.blogspot.com/2012/02/tag-nigdy-nie-wychodze-z-domu-bez.html Zapraszam do udziału w zabawie! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. w sumie to az Ci troche zazdroszcze xDDD

    OdpowiedzUsuń
  23. też lubię, a co, nic złego mi nie zrobił ;)
    ciekawi mnie nowy 'wake me up' ale nie mam kasy chwilowo, dawno w pracy nie byłam xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również nie przepadałam nidgy za złotem :P Ostatnio się co do tego koloru przełamuję ;) Ale lakier cudny! :D
    http://shizunia-redhead-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też lubię taki styl, choć niekoniecznie się do niego stosuję :) Po prostu każdy w swoim życiu przechodzi stopniowo różne etapy ubierania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie przepadam za lakierami wibo. Dla mnie zbyt wodniste i wymagają kilkukrotnego pomalowania, by uzyskać odpowiedni efekt. Nie wiem, być może po prostu na takie "niedojebki" trafiałam. ;p Torebeczka cudna. :)

    ladypaajonk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja już długo długo szukam swojego wymarzonego złotego koloru... taki odcień bardziej żółto-pomarańczowy. i szukam szukam może kiedyś znajdę :P
    naturaipiekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.