Zapachy

7 sty 2012

Uwielbiam chodzić do Sephory i psikać się tymi wszystkimi ładnymi zapachami, na które w większości mnie nie stać ;) Kiedyś byłam zaproszona do taga, w którym trzeba było napisać o swoich ulubionych perfumach, a mnie się aż głupio zrobiło, ponieważ nie posiadam takich! Kompletnie nie znam się na "oryginalnych", markowych perfumach.....trochę mi smutno z tego powodu, ale na pewno kiedyś znajdę coś dla siebie :p Dlatego pokażę Wam co aktualnie posiadam. Pierwsze do woda toaletowa Adidas Natural Vitality, która ma chyba ponad rok. Nie umiem kompletnie opisywać zapachów, mogę tylko powiedzieć, że jest dość lekki, i nawet długo się trzyma.  Drugi zapach to DKNY "Love From New York", które były prezentem od mamy. Te mają trochę "cięższy" zapach, i dłużej się trzymają niż Adidas, ale bardziej odpowiada mi zapach tych pierwszych. Jak widać, nie posiadam żadnych znanych i luksusowych zapachów, ani nie mogę się również wypowiedzieć jak te sprawują się w kontekście innych, bo po prostu nie wiem :-) Mam nadzieję, że wybaczycie mi tą niezgrabną notkę :-P


22 komentarze

  1. lubię zapachy adidasa, miałam kilka buteleczek różowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbaiam tak chodziś do sEPHORY ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam obsesje na punkcie perfum... mogłabym sklep otworzyć :) DNKY to nie jakieś tam zwykłe perfumy :)Ja ostatnio szaleje za owocowymi zapachami.

    http://dulce-estilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie używam drogich perfum, lubię nie raz pochodzić również po drogeriach i powąchać drogie perfumy. Ja aktualnie mam wyłącznie perfumy z Avonu.

    I również nie wiem jak opisywać zapachy.
    a notka wcale nie jest taka zła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy ma fantastyczny ksztalt ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam takiego zapachowego zacięcia, zawsze się czymś psiknę, ale nie śledzę nowych zapachów. Generalnie kupuje to na co mnie akurat stać;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam szczerze, że nie miałam okazji wypróbować jeszcze tych zapachów, ale pewnie przy okazji wizyty w drogerii je sprawdzę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam Dolce&Gabanna the one! są przepiękne:) a adidasa też posiadam, niebieskie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi osobiście perfumy z Adidasa jakoś szczególnie do gustu nie przypadły i wogóle nie lubię perfum tej firmy :)
    A jak narazie mój ulubiony zapach to Have Fun niedrogie a zapach się długo trzyma , są słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a wlasnie taki dla mnie inny :D moze tez przez ulozenie i czcionke napisow mi sie tak wydaje ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. no ja tez :D aczkolwiek po prostu mi sie podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja obecnie używam perfum z oriflame takich z brokatowym proszkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Osz Ty farciaro, która dostaje takie fajne prezenty! :p

    OdpowiedzUsuń
  14. a dziekuje dziekuje ;d sama ubieralam 8) xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się nie znam na markowych perfumach używam tych które dostałam na jakieś urodziny czy święta. : ))

    OdpowiedzUsuń
  16. ja kupuję perfumy na promocjach np. w SuperPharm:) dzięki taki promocjom mogę pozwolić sobie na markowe perfumy z wyższej półki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny blog :-)
    obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  18. ja teraz będę szukać ukochanego zapachu bo mój się skończył xD:P

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.