Zakupy z BingoSpa

Jakiś czas temu czytałam u kilku bloggerek recenzje kosmetyków ze strony BingoSpa, i bardzo mnie zainteresowały. Niestety na tamten czas (a było to z 2-3 miesiące temu), miałam mnóstwo drogeryjnych produktów do włosów, więc musiałam się wstrzymać z zakupem czegokolwiek. Gdy miejsca na półce przybywało wraz z kończeniem kosmetyków, zdecydowałam się w końcu coś zamówić. Wybór padł na kolagen do mycia włosów (wielka, LITROWA, butelka) oraz kurację do włosów z ponad 40 aktywnymi składnikami, w postaci maski. Nie są to świeżo zakupione produkty, mam je jakoś od początku grudnia, więc mogę już co nieco o nich napisać. Po pierwsze - kolagen - świetna sprawa, myję włosy tylko raz, nawet jeśli miałam nałożony na całą noc olej, i wszystko się ładnie zmywa + na drugi dzień nie mam potrzeby mycia włosów, bo są świeżutkie, chyba, że gdzieś wychodzę, wtedy mój dyskomfort bierze górę :D W każdym razie, do drogeryjnych szamponów nie wracam, bo i nie widzę takiej potrzeby :) Maska za to....hmmm tutaj ciężko mi cokolwiek powiedzieć o jej efektach, bo dodatkowo używam Henna Treatment WAX (o którym pisałam TU - niestety nie mam zdjęć w archiwum, bo sprytnie pousuwałam je z Picasy), oleji, czy innych odżywek. Ma ładny, przyjemny zapach, konsystencja typowej maski, czyli w sam raz, wydajna - opakowanie zawiera 500g produktu. Może po dłuższym użytkowaniu coś zauważę, ale na pewno mogę powiedzieć, że moje włosy wyglądają coraz lepiej - powoli, bo powoli, ale jednak! :-) Ah, no i na koniec muszę oczywiście wspomnieć o bardzo dobrych cenach! Kolagen i maska kosztowały po 16 zł sztuka, także warto, warto! :-)


Tutaj możecie znaleźć te, oraz inne produkty BingoSpa:

22 komentarze

  1. Zaciekawił mnie ten kolagen do włosów, pierwszy raz coś takiego widzę, taka duża butelka na pewno wystarczy na długo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam maskę z bingo i całkiem mi się podoba na tyle że szykuje się zamówienie kolejnych kosmetyków bingo tylko najpierw trochę miejsca trzeba zrobić i skończyć trochę kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  3. ja widziałam maskę w Tesco extra i chyba kupię:) daj znać jak się sprawuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm ten kolagen jest ciekawy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez od jakiegoś czasu używam kosmetyki Bingospa do włosów maskę Kolagen i Koncentrat cynamonowo - algowy wyszczuplający. Jestem bardzo zadowolona i już rozglądam się za innymi kosmetykami.

    Jeśli masz problem z paznokciami, odkryłam świetną odżywkę. Zapraszam do mnie:

    http://dulce-estilo.blogspot.com/2012/01/recenzja-kapsuek-z-keratyna-i-ratunek.html

    Pozdrawiam Agata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też wychodzą mi bokiem drogeryjne szampony. muszę przejrzeć ich ofertę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O może sobie kupię kolagen ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. LUUUBIĘ ich kosmetyki do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no ale niestety nie zaplapalam sie na limitke z catrise :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też zbieram się do zakupu kilku kosmetyków BingoSpa, wiele bardzo mnie zainteresowało:)

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie firma ma fajne kosmetyki do włosów..sama posiadam kupiłam ją w sklepie zielarskim

    OdpowiedzUsuń
  12. Pracuję z dziećmi tak jakby,siedzę na kasie przy takim punkcie i tam są takie samochody maszyny i wózki do wypożyczania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. interesujący produkt z tego co piszesz :) A jeszcze ta cena tak kusząca ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widziałam wcześniej tych produktów ale bardzo mnie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  15. Eh przez te dziwne temperatury, moje włosy także są w fatalnym stanie. Także po noszeniu czapek. Masakra! U mnie konkurs, zapraszam do wzięcia udziału, do wygrania bon :)Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolagen do mycia włosów... Ciekawe. Nigdy o nim nie słyszałam. Skoro daje tak dobre efekty to chyba powinnam go kiedyś wypróbować : )

    OdpowiedzUsuń
  17. kurację sobie również zamówiłam i jeszcze nie używałam, kolagen mnie kusił ale sobie darowałam jestem ciekawa jak się u ciebie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń