Skrzący śnieg, czyli Essence + Sensique

Niestety, jak widać śnieg już na stałe zagościł w mojej okolicy, więc dlaczego nie na paznokciach? :-) Na początku chciałam zostawić sam lakier Essence z limitowanki Crystalliced, ale albo ja mam dwie lewe ręce, albo to z nim coś jest nie tak, bo zostawiał ogromne smugi! Pierwsza warstwa to była masakra, niestety druga nie okazała się lepsza, i wierzcie mi - wyglądało to bardzo nieestetycznie. Dlatego wykorzystałam jeszcze nieużyty lakier Sensique, w zasadzie brokat, który wydaje mi się, że całkiem ładnie komponuje się z mroźnym kolorem ;) Co do efektu, to paznokcie wyglądają jak skrzący się w słońcu śnieg....przynajmniej ja to tak widzę, inni mogą widzieć kicz, ale ciężko żeby każdemu podobało się to samo ;)


Lakiery, których użyłam to Essence Crystalliced 02 "Ice Crystals On My Window" oraz Sensique Trendy Nails nr. 205

37 komentarzy

  1. Ładnie razem wszystko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. brokacik bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi sie pooba efekt tworzy fajna calosc:)

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt sietny,ale z tym lakierem faktycznie jest cos nie tak bo mi tez robi smugi,lepiej go nalozyc naprawde grubymi warstwami:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ech bo takie nudki to cięzko nałożyć bez smug - taki ich urok, połączenie z brokatem wygląda świetnie - dla mnie jak pączek z lukrem z jakimiś ozdóbkami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ten jasny kolor jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kradne pomysl na paznokcie, dzieki :)
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten lakierek i sprawdza się doskonale praktycznie na każdym odcieniu. U mnie najlepiej na złotym Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wyszło :) nie wpadłabym na takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moim zdaniem jest świetnie bardzo mi się podoba!:) kochana, Twój blog to jeden z moich ulubionych kosmetycznych blogów!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super polaczenie, moim zdaniem wygląda bardzo fajnie ! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny efekt :)
    Bardzo mi się podoba ten lakier z essence

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie jest! :D a co do Essence - jeden od nich lakier też zostawił okropne smugi, a inny, który mam z limitowanki jest ok. nierówne są wobec siebie ich lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  14. tak tak mówiłam o brokacie :) ale ciężko schodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie uważam tego za kicz, nawet mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Brokatowy lakier jest przepiękny;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo wygląda to bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale świetnie wyglądają te paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  19. mam taki sam brokatowy lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mieszkam z mężem, który ma już normalną stałą pracę bo jest dużo starszy. Ja od lutego też szukam pracy bo kończę studia, a do końca studiów finansowo w zakresie rachunków pomagają nam rodzice.

    OdpowiedzUsuń
  21. do roboty, do roboty, znikną troski i kłopoooty;D
    nieee, po prostu widzę że zaczynasz lubić to co robisz i nie robisz niczego na siłę xD to mi się podoba poza tym masz super styl :) a zdradzisz mi co to za zarąbiste białe tło?!;D A dużo już widziałam blogów kosmetycznych i uwielbiam Twój, Alina Rose, i bodajże jednej dziewczyny której adresu nie pamiętam xD
    okej, ja jutro znowu robię;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tam nie widzę tu kiczu, naprawdę świetny efekt <3

    OdpowiedzUsuń
  23. niby troszkę ryzykowne połączenie, ale podoba mi się :D ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chcę je tylko rozjaśnić farbą, czyli efekt będzie mało widoczny. Rozjaśniacza boję się użyć właśnie ze względu na to, że bardzo zniszczę sobie włosy.

    OdpowiedzUsuń