Po raz ostatni - Estee Lauder Pure Color Eyeshadow

16 sty 2012

Pewnie macie już dość tych recenzji z EL, ale cóż, musiałam je napisać ;-) Ale to już ostatnia! Zostało mi do zrecenzowania to, co najmniej mi podpasowało, czyli cienie.

Jak widać dostałam je w małym, plastikowym opakowaniu. W środku umieszczone są dwa cienie - 47 "Honey Drop", oraz 23 'Berry Ice" a także zbędna gąbeczka do nakładania. Niestety, jak na mój aparat przystało - kolory są całkowicie przekłamane. Jaśniejszy nie ma takiego ciepłego koloru, natomiast drugi....cóż, wygląda kompletnie inaczej. Jest to mieszanka bordo i fioletu, z przewagą tego drugiego ;-)

Pigmentacja jest dosyć słaba, niestety nie posiadam żadnej bazy pod cienie, więc nie mogę stwierdzić jak wyglądałyby po nałożeniu na nią, ale obstawiam, że intensywniej. Ciemniejszego jeszcze nie miałam okazji używać, jasnego natomiast tak, i mogę powiedzieć, że ładnie się trzymają powieki, nie schodzą, nie rozmazują się, ani znikają w dziwnych okolicznościach ;-) Niestety mam bardzo słabe obycie z cieniami, mam zaledwie kilka sztuk w domu, których używam dość rzadko, po prostu nie umiem się nimi malować! Ale mam zamiar w końcu zainwestować w jakąś paletkę i dobre pędzle, w końcu mam tyyyyle ładnych zdjęć makijaży na komputerze, trzeba je będzie kiedyś przetestować na sobie ;-)


P.S. A u mnie sypie i sypie bez przerwy.... :-(

Bardzo dziękuję perfumerii My Beauty i Pani Edycie za udostępnienie kosmetyków do recenzji, i podkreślam, że nie miało to wpływu na moją ocenę końcową.

23 komentarze

  1. i'm so in love with E.L. I have some make up and mascara. it's such a good brand.
    kisses
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju o co chodzi ;D? ^^ nie rozumiem totalnie ;D ęglisz :D?

    u mnie tez sypie ;d snieg jest super ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. BB jestcudowny! ma wygodne klawisze, bo ani w SE ani w Samsung z qwerty tak dobrze sie nie pisze, polecam<3

    OdpowiedzUsuń
  4. noo ja właśnie wybierałam miedzy iphonem a bb i padlo na bb przez moja nienawisc do dotykowych;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja po avili koszmar ale nie ma co porównywach do iphona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. 'ale cóż, musiałam je napisać' - zabrzmiało jak za karę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D W sumie :D nie zwróciłam uwagi :D

      Usuń
  7. LOL hahahahahaha to, że ęglisz to ang spoko, ale myślałam, że jakaś inna wersja jego :D studiuje angielski i nawet o tym nie wiedziałam 0o hahahaha zaraz ide na zaliczenie to powiem meh :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet ładne te kolorki ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kolory! U mnie też sypie <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zianie haha :D i ze mnie to ominelo 0o

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kolory ;)
    Podobają mi się ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. ten ciemny kolorek jest fajny:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Honey Drop brzmi i wygląda na "mój" kolor :)natomiast we wszystkich bordo-fioletach wyglądam jakbym miała lima :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja za nie zapłaciłam 360 zł, jak jeszzce jest na wieszakach to widziałam je w wyprzedaży za 250 :<

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne są, podobaja mi się a tak nawiasem mówiąc u mnie też pada :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mi też ciężko z cieniami idzie ale te twoje konkretnie ładne!

    OdpowiedzUsuń
  17. też mam cienie z EL i są nawet nawet, ale w sumie rzadko używam cieni więc może nie zwracam większej uwagi na jakość.
    leprettyshit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jak narazie nie używam cieni ale pewnie z czasem się to zmieni :)
    U mnie zima na całego i niby na początku się cieszyłam , że tak jest to teraz już zaczyna mi to przeszkadzać :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.