Na ratunek skórze - Effaclar K

17 sty 2012

Dzisiaj odebrałam paczkę z kremem, nad którym myślałam kilka miesięcy, a zdecydowałam się na niego właśnie teraz, gdyż znów zostałam zaatakowana przez intruzów :-( Jest to dobrze znany Effaclar K od La Roche Posay. Mam z tej serii żel, który bardzo sobie chwalę, i nie wiem czy kiedykolwiek przerzucę się na coś innego. Do tej pory jako krem na dzień stosowałam Iwostin Purritin, który nie przypadł mi do gustu...przede wszystkim dlatego, że słabo matował, długo się wchłaniał, i nigdy nie pomagał mi na wyskakujące niespodzianki. Po prostu nie robił nic. Nie ukrywam, że wobec Effaclaru mam większe wymagania, ale ma tyle dobrych opinii, że grzechem byłoby go nie przetestować. Gdybyście również chciały go sprawdzić, to zakup polecam tylko i wyłącznie przez Allegro, ponieważ standardowo można go kupić tam za połowę ceny - ok. 30 zł. Za jakiś czas napiszę jak się sprawuje :-) 


Miałyście do czynienia z tym kremem? Chętnie poczytam o jego wadach i zaletach ;-)

18 komentarzy

  1. a ja chętnie poczytam o tym czy faktycznie jest taki dobry-jeżeli okaże się być godzien uwagi, to na pewno w niego zainwestuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuję bardzo, mam nadzieję, że się uda ;) obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog ;) I czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. la roche is really good.
    nice to see you use it.
    kisses
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie miałam. Nie mam na razie żadnych problemów ze skórą :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Effaclar K jest genialny ! Niesamowicie przedłuża trwałość makijażu na tłustej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze, 30 zł!? ja się powstrzymywałam bo zabijała mnie aptekowa cena..

    OdpowiedzUsuń
  8. ja niestety nie miałam do czynienia z tym kremem ;-)

    obserwujemy? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam z nim doczynienia :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ja używam AVONE CARE 3in1:D jest naprawdę świetny. a do tego krem i tonik z zjaji:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, więc chętnie przeczytam recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ohh może wkońcu znalazłaś wynalazek przeciw mutantom na naszej skórze , trądziku zniknj !!! :( A co do zębów to bez przeady aż takie ładne to one nie są :P

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam z nim doczynienia, ale czytałam kiedyś dużo na jego temat. chętnie przeczytam Twoją recenzję na jego temat.

    OdpowiedzUsuń
  14. jak tylko będą jakieś efekty to koniecznie daj znać.. właśnie poszukuję jakiegoś kremu do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  15. no i zaistnial u mnie ten sam problem :) mam jednak nadzieję, że się z nim uporam ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. No to polecam subskrybcje,można na prawdę poznać marki o jakich się wcześniej nie słyszało ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten krem. Ostatnio zastanawiałam się czemu moje wszystkie podkłady osłabiły się w swoim działaniu.Powód jest prosty, przestałam stosować ten krem i buzia już nie wygląda tak gładko jak wcześniej.Wracam do niego i czekam na dalsze efekty:)

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.