Lakierowe (nie)nowości

2 sty 2012

Witam w Nowym Roku :-)
Chciałam Wam pokazać co udało mi się dokupić z lakierów w ostatnim czasie (zakupy z grudnia, jak dobrze pamiętam). Udało mi się dorwać cudo przyspieszające wysychanie lakieru, oraz dwa lakiery z brokatowymi drobinkami (ostatnio strasznie mi się takie podobają). Limitowanka Essence była już oczywiście całkiem przebrana, chociaż Naturę odwiedziłam dzień po "premierze", kiedy ostały się tylko lakiery, błyszczyki i cienie do powiek. Z tego wszystkiego wybrałam sam lakier, najjaśniejszy - nude z domieszką złotych drobinek (których oczywiście na zdjęciu nie udało mi się uchwycić).


29 komentarzy

  1. ten z Maybelline ma fajny kolor, kochana podpisuj fotki, bo kradną:(

    OdpowiedzUsuń
  2. oj sory z Wibo:)
    oj kradną, kradną, nie są wcale takie złe,

    OdpowiedzUsuń
  3. no masz, kupiłaś ten płaszcz? :D lakiery są baardzo ładne ;) czekam na ich prezentację ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłaś płaszcz?
    Ja do lakierów z brokatem jeszcze się nie przekonałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ten perłowy lakier jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no z tą Zarą tak właśnie jest, znajdziesz coś ładnego i potem nie możesz przeboleć ceny :P Jak już Ci kiedyś mówiłam, omijam tą sieciówkę szerokim łukiem, nawet podczas wyprzedaży tak mnie nie korci ;) Poza tym nie podoba mi się jaki rozmiar tam noszę, w tej kwesti moje samopoczucie ratuje H&M :D

    OdpowiedzUsuń
  7. torba i płaszcz- piękne
    a co do włosów - chyba obie mamy kryzys ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny płaszcz i torba, ten lakier z Essence bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam tak samo - wystarczy spiąć i przestaję myśleć o zapuszczaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. @sandra-107: wiem właśnie, chcę jeeee!

    OdpowiedzUsuń
  11. a to tak działa? Ja myślałam, ze to firma wybiera ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam lakiery Essence
    w sumie używam tylko ich
    nie mam jeszcze żadnego brokatowego ale może kiedyś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe propozycje :)
    obserwuje i zapraszam do nas :
    http://shoeshigh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja siedząc w wannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnio też bardzo podobają mi się lakiery z brokatem:)
    torebka <3 !

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydałby mi się taki pryśpieszacz wysychania lakierow. Nie lubię czekać aż lakier dobrze wyschnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sudiujesz(jak tak to co?) czy pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczne lakiery- ten naturalny nude najlepszy!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post:*:*:*:

    OdpowiedzUsuń
  19. @anonimowy: powiedzmy, że oficjalnie jestem studentką, nieoficjalnie próbuję coś dorabiać :p

    OdpowiedzUsuń
  20. ten bordowy z drobinkami wygląda super!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne zdjęcia robisz jak z jakiejś reklamy !

    OdpowiedzUsuń
  22. mam ten sam kolor brokatu z essence :) wyglada bosko na czarnych pazurkach

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.