Kosmetyki Dabur

15 sty 2012

Stronę Kosmetyki Dabur poznałam dzięki Moodhomme, która na swoim fanpejdżu umieściła do nich linka. Dzięki! :-) Polecam każdej z Was zakupy w tym sklepie, ponieważ mają bardzo dobre promocje, zwłaszcza na olejki - można kupić 300 ml butelkę za 10 zł ! Któż by się nie skusił? Sama miałam wziąć dwa olejki - kokosowy i migdałowy, ale zrezygnowałam z tego drugiego i wzięłam wodę różaną, którą mam zamiar używać jako tonik i do przygotowywania maseczek. Jeśli chodzi o olejek kokosowy, to niestety jest on taki tylko z nazwy...jest on mieszanką tego olejku, ekstraktów nawilżających m.in. z henny oraz olejku rycynowego. Najbardziej zawiódł mnie jego zapach, który ani trochę nie przypomina kokosa! Jest on mocno perfumowany, trochę chemiczny. Szkoda :-( Ale mam nadzieję, że jego działanie będzie skuteczne.


15 komentarzy

  1. już mi się nie podoba...bo niby kokosowy, a kokosem nie pachnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wodę różaną planuję kupić od dawna. Mam nadzieję, że jest lepszym zakupem niż ten olejek ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie testuję olejek kokosowy parachute ;) a z dabur lubie vatikę tą w zielonym opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. o vatice słyszałam dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na jego recenzję :P

    OdpowiedzUsuń
  6. olejek kokosowy miałam kiedyś z body shopu, ale w takiej stałej konsystencji - dobrze działał na końcówki :) teraz kupiłam sobie sławną amlę - ciekawe jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również czekam na jego recenzję:) zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem efektów po używaniu tego olejku... szkoda tylko, że zapach zawiódł, nie przepadam za takimi "chemicznymi" zapachami jak napisałaś :) a kiedyś kupiłam jakiś podkład co tak okropnie pachniał... użyłam go kilka razy i dałam koleżance bo nie mogłam wytrzymać jego zapachu podczas nakładania na twarz :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Dabur. najwększy cud jaki odkryłam i jestem mu wierna od 2 lat <3

    OdpowiedzUsuń
  10. hmmm... dla mnie ważny jest zapach, a jeśli już czuć chemiczne "coś" to myślę że nie warto...

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znałam tej strony, także dziękuję za polecenie jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. na ten olej mam chrapkę od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.