Kokosowe dłonie

Jako, że ostatnimi czasy na zmianę noszę dwie torebki, to co chwilę zapominam przełożyć krem do rąk, i w efekcie zostaję bez niego, a wtedy moje dłonie są w opłakanym stanie :-( Zresztą zima ma bardzo zły wpływ na nie, mam wysuszoną skórę, a z powodu złego krążenia przybierają one sino-fioletowy, albo mocno czerwony kolor, co strasznie mi się nie podoba, i każdy zwraca na to uwagę, co mnie dodatkowo peszy. Ale od czego są rekawiczki, i kieszenie ;-)

Bedąc w Rossmanie skusiłam się na kokosowy krem od Ziaji, który urzekł mnie swoim zapachem oraz promocyjną ceną (3 albo 4zł). Tubka jest płaska i poręczna, o pojemności 80 ml. Krem jest gęsty i dość tłusty, ale nie lepi się i w miarę szybko wysycha. Bardzo jestem z niego zadowolona, idealnie natłuszcza dłonie, i to na długo. No i ten intensywny, kokosowy zapach! Mmmmmmm.... :-) 



Od przyszłego tygodnia zaczynam szkolenie, przygotowujące mnie do ewentualnej pracy (mówię tak, bo nie wiadomo czy się na nią zdecyduję), więc mogę się rzadziej pojawiać + kończą mi się tematy, porobiłam zdjęcia na kilkanaście notek w przód, ale nie wiem co będzie potem, bo nic mi się nowego raczej nie szykuje, zwłaszcza, że sytuacja może się pozmieniać za niedługo, i będę potrzebowała pieniędzy na ważniejsze wydatki niż kolejny kosmetyk. Ale jeszcze nie jest nic przesądzone.

I dodatkowo coś o ACTA, koniecznie przeczytajcie/obejrzyjcie:

....bo może się okazać, że poznika YT, FB, torrenty, strony z plikami (zapomnijcie o filmach i serialach), i nawet nasze blogi, bo w końcu udostępniacie na nich swoje zdjęcia, prawda? Szykuje się niezła afera ;-)

13 komentarzy

  1. ten krem pachnie obłędnie!
    zużyłam już kilka opakowań tego kremu:)

    na FB polubiłam profil NIE DLA ACTA, mam nadzieje, że się opanują i tego nikt nie podpisze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten krem w swojej torebce i codziennie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś używałam;). Trochę przypomina balsam i z tej lini chyba jest coś takiego jak "kozie mleko", w sensie taki krem;).
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili;).

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ten krem bardzo lubię, często do niego wracam bo szybko się wchłania i pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś miałam z nim styczność, faktycznie zapach rewelacyjny ;p Dziękuję ślicznie ;* Ale się wkurzę jak mi usuną bloga :D Ciekawe co ja wtedy będę robiła na kompie, jak wszystko pousuwają/poblokują:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam zapach kokosów :) krem jest bardzo fajny, zresztą według mnie wszystkie ich kosmetyki są dobre

    OdpowiedzUsuń
  7. mogę użyć brzydkiego słowa?
    za*ebać actę, usunąć!!! a teraz zrobię sobie kanapki;D
    ja też będę miała ważniejszy wydatek niż kosmetyki itp.. jeśli już to jakiś kupi mi mama;P
    mam ważny cel więc szkoda kasy...
    co do kremu ja mam kokosowy balsam do ust mm;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku , dzięki ! Też mam taki problem z rękami . Strasznie są wysuszone , czerwone no i takie ... No wiesz ! Teraz będę wiedziała jaki krem kupić . No i jeszcze ten kokosowy zapach . Mmmm ! :D
    Zapraszam do mnie . :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem faktycznie przepięknie pachnie. Leży jeszcze jedno opakowanie gdzieś na dnie szafki, ale nie mogę go używać bo wysusza mnie niemiłosiernie :( Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham ten krem!! :)
    działajcie wszyscy z ACTA! PRECZ Z TYM!

    zapraszam do obs mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie kremy, kokos ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham zapach kokosa :) Muszę wybrać się po taki kremik :P

    OdpowiedzUsuń