Estee Lauder Hydra Lustre Lipstick

12 sty 2012

Dzisiaj notka o kolejnym produkcie, który dostałam do testowania od sklepu My Beauty - szminka od Estee Lauder. Jak pisałam wczoraj, nie jestem wielką fanką błyszczyków, czego nie mogę powiedzieć o pomadkach, bo je uwielbiam :-) Zwłaszcza tych nie wysuszających usta, a do takich mogę zakwalifikować wyżej wspomnianą.

Szminka zamknięta jest w typowym dla tych produktów opakowaniu, niczym w zasadzie się nie wyróżniającym. Jest za to porządnie wykonane, nie z jakiegoś taniego, skrzypiącego plastiku. Nie ma ryzyka, że nam się przypadkiem otworzy, albo, że zatyczka popęka (a już nieraz tak miałam z tanimi szminkami). Pomadkę dostałam w kolorze Tender Rose, i muszę przyznać, że jest dla mnie idealny!


Na pierwszym zdjęciu kolor wyszedł trochę za ciemny, w rzeczywistości jest jaśniejszy, delikatniejszy, nie wpadający tak mocno w czerwień, raczej wygląda jak jej trochę wyblakła wersja :-) Na ręce widać mniej więcej o co mi chodzi, aczkolwiek na ustach już nie jest tak intensywny.


Prawda, że śliczny kolor? :-) Jest idealny! Nie za mocny, nie za słaby. Szminkę bardzo komfortowo nakłada się na usta, aczkolwiek lepiej pod spód nałożyć jakiś balsam, ja akurat użyłam Carmexu w sztyfcie, wtedy już można ją idealnie rozprowadzić. Mówiąc idealnie bynajmniej nie mam na myśli sposobu w jaki jest nałożona na zdjęciu, robiłam to (jak zwykle) na szybko ;-) Nie mam konturówki do ust, więc efekt jest jaki jest...ale ważne, że widać kolor ;-)

Na koniec mogę powiedzieć, że bardzo bardzo się cieszę, że dostałam ten produkt do testowania. Nigdy nie kupiłabym szminki z wyższej półki, po prostu uważałam to za marnotrawstwo pieniędzy, ale niestety muszę przyznać, że powiedzenie "im coś droższe, tym lepsze", jest w 100% prawdziwe, i ostatnimi czasy przekonuję się o tym bardzo często, nie tylko w kwestii kosmetyków. 
I mała poprawka - oryginalne opakowanie wygląda pięknie, same zobaczcie:
A cena również nie przerażająca - 22.50$ czyli około 80 zł.

 Wielbicielkom pomadek - POLECAM!

Bardzo dziękuję perfumerii My Beauty i Pani Edycie za udostępnienie kosmetyków do recenzji, i podkreślam, że nie miało to wpływu na moją ocenę końcową.

16 komentarzy

  1. Apetyczny kolor , nie za mocny nie za słaby dla mnie w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna szmineczka :) bardzo ładnie wygląda a do tego Twoje usta;D

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety muszę zmiarwić, ta pomadka 3 lata temu skończyła się jej wazność
    spradź sobie tu


    http://checkcosmetic.net/
    spradz sobie resztę

    OdpowiedzUsuń
  4. @anonimowy: hahahahahahahah, jak głupim trzeba być, żeby wejść w link od anonima?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zniszczone włosy, bardzo zniszczone, muszę je obciąć w końcu, ale jakoś nie umiem się przełamać..

    OdpowiedzUsuń
  6. luthienn - link który podał Ci anonim jest w porządku, o tej stronce pisała xwomanland więc może lepiej sprawdź datę ważności ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. woooooooow faktycznie sliczne ;DDD i amsz fajnego kolczyka :D podoba mi sie ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolor szminki!:O

    Mój blog bierze udział w konkursie "Blog Roku 2011", byłabym Ci baaardzo wdzięczna, gdybyś zagłosowała na mój blog. Wystarczy jedynie wysłać SMS-a (koszt to jedynie 1,23!) więcej szczegółów znajdziesz na moim blogu:
    http://julja-style.blogspot.com/
    BARDZO DZIĘKUJĘ Z GÓRY! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem wielbicielką pomadek ;) A ta ma na dodatek przepiękne opakowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też tak czasem mam, że coś mi się strasznie podoba, ale na sobie tego nie potrafię sobie wyobrazić jakoś;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wygląda na Twoich ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Prawda? :)

      (fajna ta opcja odpowiedzi :D )

      Usuń
  13. nice blog, and fantastic photos. i love estee lauder products. enjoyed your blog using the tranlsation tool. and i am your new follower. hoping to connect, and maybe you'll have time to visit my blog. cheers from usa!
    jasmine
    adamalexmommy.com

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.