Estee Lauder Advanced Night Repair

14 sty 2012

Czas na przedostatnią recenzję kosmetyków od My Beauty. Tym razem pod lupę trafia krem, o którym wiele dobrego czytałam, przez co stał się moim "małym" marzeniem ;-)

Dostałam próbkę 5 ml, i używam jej od....31 grudnia zeszłego roku, więc trochę ponad 2 tygodnie. Może to i mało czasu na wystawianie opinii, ale wątpię, bym zauważyła jeszcze jakieś inne objawy niż do tej pory. Na pewno mogę powiedzieć, że krem jest wydajny, i bardzo mało go potrzeba do nałożenia. Ma gęstą konsystencję, zapach bardzo słabo wyczuwalny, troszkę chemiczny, ale trzeba naprawdę się "nawąchać" żeby go poczuć ;-) Co do działania....nie ma szału, że tak powiem. Owszem, skóra jest lepiej nawilżona, w kwestii zmarszczek (tak, tak, mam już takie malutkie), nic nie zdziałał, chociaż może po miesiącu będzie poprawa? Oby. Na pewno trochę mi rozjaśnił cienie, aż się zdziwiłam. Ostatnimi czasy nie wysypiam się, a nie wyglądam koszmarnie, więc chyba mogę stwierdzić, że to jego zasługa :-)

Podsumowując - godny polecenia, na pewno nikomu nie zaszkodzi. Sama nie wiem czy kupiłabym pełnowymiarowe opakowanie....jeśli nie miałabym co zrobić z pieniędzmi, to pewnie tak ;-)


+ BONUS  - Zima zdecydowała się (niestety) nadejść :-( Pierwsze zdjęcie z wczoraj, drugie z dzisiaj rana...


15 komentarzy

  1. jej, jak bajkowo!;D śliczny widok z okna!;D u mnie też już skóra odmawia posłuszeństwa:P

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też biało;)

    A co do kremu to pierwszy raz o nim słyszę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam zniszczone, naprawdę,szczególnie spodnia warstwa i końcówki..

    OdpowiedzUsuń
  4. No u mnie też pada śnieżek;)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też napadło śniegu:(

    OdpowiedzUsuń
  6. luksusowy kremik Ci się trafił, na działanie przeciwzmarszczkowe daj mu nawet 2-3 miesiące ;) we Wrocławiu sprawa wygląda tak samo :P byle do wiosny..

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje, powinnam jeszcze dorzucić tam farby, pędzle itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz co ja go nakładam palcami i jest to moim zdaniem najlepsza aplikacja :)

    U mnie dzisiaj na drodze ślizgawka, ledwie wróciłam ze spaceru, lodowisko :(

    OdpowiedzUsuń
  9. NIESTETY?! to cudownie, że spadł śnieg :D juppi!
    zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się ucieszę, jak zima będzie taka prawdziwa :D -10 w dzień, rażące słońce i skrzypiący śnieg. Uwieeelbiam! Kremów EL nie miałam okazji jeszcze używać.

    OdpowiedzUsuń
  11. fuj - nienawidzę śniegu ! :(

    z EL mialam kiedyś serum Idealist i też było raczej takie sobie. Dupy nie urywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dobrze że u mnie w Hiszpanii nie pada i jest ciepło ,,, brrrr ..





    Zapraszam do mnie na konkurs do wygrania super nagroda - pierścionek ze stradivariusa na dwa palce .
    www.mibesito.blogspot.com

    Pozdrawiam .. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ pędzisz z tym estee :D
    u mnie też napdało :(

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie rozjaśnienie cieni to duży plus :)

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.