Essence Multi Dimension "Just Shout!"

6 sty 2012

No i mamy długi weekend, co dla mnie oznacza katorgę, ponieważ siedzę w domu z ojcem, a on, jak to ma w zwyczaju czepia się o wszystko i generalnie nie daje mi żyć. Ale (oby) już niedługo....
Wracając do tematu notki, pogoda jest tak paskudna, że postanowiłam dodać sobie jakiś weselszy akcent i sięgnęłam po nieużywany od wakacji lakier Essence z linii Multi Dimension. No i niestety - pora ponarzekać. Kolor - jak sama nazwa wskazuje - jest krzykliwy, typowo letni, wakacyjny, wygląda jak wyblakła czerwień z domieszką pomarańczy. I wszystko byłoby fajnie, gdyby nie to, że nie da się go ładnie rozprowadzić na płytce, a ile wysycha....!! Nawet pomimo używania cudu od Essence na przyspieszenie tego procesu, jak się okazało, po wyschnięciu dalej jest ŹLE - wszystko się na nim odbija i niesamowicie go zniekształca. Możecie to zobaczyć na zdjęciach - robione dzień po pomalowaniu....Ja nie wiem czy trafiłam na felerny przypadek, czy lakier po 6 miesiącach się "zepsuł", czy cała seria Multi Dimension jest, ładnie mówiąc, do kitu, ale wiem jedno - więcej ich nie kupuję!


Ah, i chciałabym Wam bardzo podziękować za odwiedzanie mojego bloga, ponieważ licznik odwiedzin przekroczył :
 20 000!
 Wiem, że to dla niektórych śmiesznie mało, ale ja nawet nie marzyłam o takim wyniku :-)
To co, teraz dobijamy do 50 000 ? ;-)

32 komentarze

  1. może stężniał przez okres nieużywania i dlatego tak źle Ci się nim malowało i schną godzinami?
    długi weekend powinnam poświęcić na naukę, a robię wszystko byle tylko nie usiąść do książek:P

    OdpowiedzUsuń
  2. nienawidzę takich lakierów!
    ale niestety kilka razy trafiłam na takie...
    ale kolorek ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje statystyki;)
    Ja nawet 10000 nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor, aż szkoda, że ten lakier to "niewypał".

    OdpowiedzUsuń
  5. essence wycofało całą tą serię, więc chyba faktycznie coś było z nimi nie tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi też się jeden zepsuł po jakimś pół roku :P ale kolorek jest bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bardzo lubiłam te lakiery :) w ogóle wszystkie z Essence :))

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze... mi się bardzo podoba ten kolor :) lubię takie krzykliwe, ale faktycznie wygląda nieładnie! chociaż czasem się zdaża że akurat lakier jest felerny lub stary.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor ładny, ale do lakierów Essence jakoś nie mam zaufania... Żaden się u mnie nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak masz na imię?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jeden lakier z tej serii i jest ciężki w użyciu trzeba się namęczyć żeby jakoś wyglądał ale kolory są piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A może wstawisz licznik wyświetleń na stronę abyśmy mogli na bieżąco to śledzić?
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny ten kolorek :)
    Ja tam maluję paznokcie tym kolorem który w danym dniu mi przypadnie do gustu i nie zważam na to jaka jest pora roku :)
    Też nienawidzę gdy wszystko odbija mi się na lakierze wtedy zmywacz idzie w ruch !
    Heh ja to jeszcze nawet nie mam 1000 wyświetleń (za krótki czas blogowania ) a co dopiero mówić powyżej 20 000 :) Gratuluję i życzę jeszcze większej liczby odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń
  15. @anonimowy: Paulina

    @Ola: może, zobaczę

    OdpowiedzUsuń
  16. @sandra-107: wiem właśnie, i ubolewam, że jest taki kiepski ten lakier ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja bloga prowadzę tak bardziej systematycznie od czerwca również. Wcześniej też prowadziłam ale mniej regularnie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się kolor lakieru .
    Może właśnie się zepsuł ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie nie ma. No może jakieś małe ma np. przy współpracy. Ważne są komentarze i obserwatorzy.

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor śliczny, ale jakość beznadziejna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć, założyłam bloga na temat Wizażu,pielęgnacji Ciała i Twarzy, Proszę więc o odwiedziny i komentarze :) z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/ Zapraszam :)
    Świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny, śliczny, ŚLICZNY kolor! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny kolorek zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świtny kolor!
    Zapraszam również do mnie! Nowy blog o kosmetykach, modzie, pielęgnacji. :) Pozdrawiam Cię gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się bardzo kolor spodobał, ostatnio zaczynają takie za mną chodzić.

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.