Bo my, kobiety, lubimy spontaniczne zakupy ;)

31 sty 2012

(EMU Bronte Mini - Schaffashoes.pl)

Tak, tak, tak. Spontan roku 2012 (a zamówiłam je na samiuteńkim początku stycznia). Nie mogłam się powstrzymać, gdy zobaczyłam jaką cenę osiągnęły po zniżce i dodaniu hasła zniżkowego z Facebooka....Biję się w pierś, ale jednocześnie cieszę jak wariatka, bo EMU pragnęłam od dwóch lat :-D A marzenia trzeba spełniać, prawda? ;-) Są taaakie śliczne, a jakie porządne! Różnicę pomiędzy oryginałami, a podróbkami widać na pierwszy rzut oka, nie wspomnę o jakości futerka wewnątrz, bo to niebo i ziemia... Pominę już fakt, że jeszcze w nich nie wyszłam na zewnątrz, a to dlatego, że było mokro/ciapa, a teraz za zimno na takie niziutkie buciki. Wpływ na to ma również fakt, że nie posiadam do nich jeszcze impregnatu, a nie uśmiecha mi się wydawać na niego 100 zł....Czy któraś z Was posiada Emu, i orientuje się, czy można je zaimpregnować zwyczajnym środkiem do zamszu/nubuku? Będę wdzięczna za informacje :-)

43 komentarze

  1. Oj tak my kobiety lubimy spontaniczne zakupy coś o tym wiem:D
    Osobiście takie emu mi się nie podoba ale każdy ma inny gust:)))
    U niektórych dziewczyn ładnie nawet wyglądają u siebie ich nie widzę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszymy się, że się cieszysz :D. Ja jednak w takich butach bym nigdzie nie wystąpiła ;P. Ja mam awersję do tego... :D No i do tego taka mega płaska podeszwa - zupełnie nie dla mnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tą pogodę buty jak znalazł ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze chciałam miec oryginalne Emu, ale ich cena skutecznie mnie odstrasza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wystarczy zwykły środek do zamszu, możesz kupić jeszcze taką piankę do czyszczenia butów z soli, bo niestety jak jest "plucha" to na nich zostaje. (zobacz w Deichmann) Należy jednak pamiętać, że impregnacje trzeba powtarzać co jakiś czas :)
    Bardzo dobry wybór. Ja bez Emu już żyć nie mogę i za 50 lat też będę je nosić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gusta są różne - mi się tam Emu podobają, ale tylko takie krótkie i oryginalne :) a spontaniczne zakupy to najpiękniejsza z kobiecych wad ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ale z Ciebie burżuazja!! nie no żartuję hehehehe:D:D:D też bym chciała emoszki;D ile za nie dałaś?;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super są , a podróbki są do bani , załamują się i są takie poprostu tandetne ! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są świetne :) Szkoda, że przegapiłam tą okazję, bo marzę o EMU :) Jestem ciekawa ile wyniosła ich cena po obniżkach?

    OdpowiedzUsuń
  10. stalam w sklepie i zastanawialam sie miedzy Emu i Hunter'ami i jednak wybralam Hunter,na Emu przyjdzie kiedy indziej czas:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszą być mega cieplutkie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem :D Na mrozy wolę troszkę wyższe buty ;)

      Usuń
  12. Mam nadzieję, że praca Ci się spodoba;) Ja pracuję w salonie fryzjerskim, ale nie jestem pewna, czy się do tego nadaję, dlatego myślę nad czymś innym...

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, w taką pogodę faktycznie musi być ciężko:(

    OdpowiedzUsuń
  14. ja od dwóch dni nie rozstaję się z moimi platfuskami, bo wspaniale grzeją moje zimne stopy w okropne mrozy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tylko zobaczyłam pudełko to przypomniało mi się to podniecenie gdy sama je kupowałam :D Tylko, że kupowałam je w galerii i mam takie wyższe :) Już się ubiły i nie wyobrażam sobie bez nich życia! :D

    http://shizunia-redhead-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. dokładnie nie powiem, ale ok 3 miesiące by było. do moich emu mam impregnat w dużej butli z deichmanna... 20-30zł kosztował. buty nie przeciekają, także działa :D

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne buty :)
    zapraszam do mnie na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. niestety, nie wiem czy mozna czy nie :(
    ale widze, ze choćby Lydka Ci dała rade :)

    sama choruje na oryginalne emu, ale na schaffie po przecenie zdecydowałam sie jednak kupić kozaki z tommiego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I ile za nie dałaś po zniżkach? Są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  20. łooo k*rwa nigdy nie miałam takich drogich butów;D wesh się ;D szlachta ;D hahaha;D:DxD

    OdpowiedzUsuń
  21. szczerze to nigdy nie próbowałam zwyklym ,moje są już takie styrane ,ale wciaz sa takie wygodne i cieple :)

    OdpowiedzUsuń
  22. haha ja właśnie chyba zaczne ;D mega to jest :D juz mi chcial to do domu dac hahaha

    OdpowiedzUsuń
  23. oo śliczne są ;)

    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. są śliczne:) ile za nie dałaś?

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam takie brązowe, świetne są:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Futerko ZARA% - 159:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. hahaha nooo az zlauje ;D a mial mi tez rano ro przywiezc taka mini niespodzianka ale stwierdzil ze z aimno xDDD a penwie bym nic nie robila tylko grala xD

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam emu, sama również posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja na przykład mam kilka plusów i minusów emu.
    Plusy:
    - ciepłe
    - wygodne
    - można powiedzieć, że wciąż modne.

    Minusy:
    - przemakają
    - czasami jednak mimo plusu, który dałam jako pierwszy jest zimno w nogi.
    - Nogi są w nich hm... zniekształcone tj. koślawe.
    - wygląd - przynajmniej dla mnie większość nie prezentuje się ciekawie.

    Cóż, sama nie wiem. Nie jestem przekonana i chyba nikt mnie do nich nigdy nie przekona :D

    ___________________________
    www.turqusowa.blogspot.com
    Obserwujemy? ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. To prawda,że jednak oryginalnych Emu nie są wstanie zastąpić żadne inne podróbki. Dobry zakup ;).

    OdpowiedzUsuń
  31. ja mam podróbkę z biedronki i są super tylko nie na mokry śnieg :(
    gratuluję udanego zakupu śliczne są te twoje butki :)
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. drogie były. w życiu bym tyle nie dała. czekałabym na promocje;D

    OdpowiedzUsuń
  33. mnie jakoś emu nie rajcują :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne te emusy jakby to moja młodsza siostra powiedziała !
    Ahh marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygloądają na ciepłe i oidpowiednie na taki mruz . Lubie buty emo u mnie nie ma śniegu wogóle a jest tak strasznie zimno że takie buty były by idealne.;)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja o nich myślałam ale na końcu wygrały ecco syberia :)

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.