TAG:5 Noworocznych Kosmetycznych Postanowień

16 gru 2011

Zostałam oTAGowana przez ilovemakeup . Dziękuję! :)


ZASADY:
1. Podajcie kto Was otagował.
2. Wymieńcie 5 postanowień noworocznych dotyczących kosmetyków.
3. Nominujcie 5 kolejnych bloggerek i dajcie im znać!


1. Muszę sobie zakupić dobre pędzle do makijażu, żeby zacząć wreszcie normalnie wyglądać.
2. Kupić koszyki/pudełka na kosmetyki, i segregować je, żeby miały swoje miejsce i nie mieszały się, ani wypadały z szafki.
3. Zacząć używać maseczek do twarzy minimum raz w tygodniu.
4. Zużywać kosmetyki do końca, zanim kupię nowe (wyjątkiem oleje do włosów, bo ich powinno się mieć kilka rodzajów).
5. Przedłużyć włosy, jeszcze lepiej o nie dbać, i w końcu zejść do swojego naturalnego koloru!

Do zabawy zapraszam:
2. Ania

12 komentarzy

  1. Bardzo dziękuję za otagowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, pędzle i mnie by się przydały

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę zacząć kończyć kosmetyki zanim kupię nowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Postanowienie nr 2 to także moje postanowienie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny tag:) życzę powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak tak ;)) maseczke tez musze zaczac stosowac conajmniej raz w tygodniu ;))

    aaa tak mam grzywke ;D zrobilam sobie ostatnio ;)) recenzja carmezu bedzie bedzie juz niedlugooo!

    i oczywiscie dziekuje za otagowanie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. zaraz odpowiem na tag ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chcesz kupić dobre pędzle w odpowiedniej cenie to polecam Ci Hakuro - nigdy mnie nie zawiodły. Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w moim Noworocznym Rozdaniu: http://krainaluster.blogspot.com/2011/12/rodanie-noworoczne-zapraszam-do-zabawy.html
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 i 4 postanowienie dobre i dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.