Tag - 10 pytań kosmetycznych

3 wrz 2011

Ponownie zostałam otagowana w kolejnej blogowej zabawie - "10 pytań kosmetycznych od Majorki", za co bardzie dziękuję Madame Bijou :)

Zasady:
1. Umieść obrazek "10 pytań kosmetycznych od Majorki"
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych
3. Powiedz, kto Cię oTAGował
4. OTAGuj 12 blogów tym TAGiem
5. Poinformuj blogi o oTAGowaniu

1. Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych?
Zdecydowanie neutralnych, choć czasem "zaszaleję" i nałożę ciemnofioletowy ;-)
2. Co wolisz bardziej 'pomadkę czy błyszczyk'?
Zdecydowanie pomadkę, ale taką z połyskiem.
3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
Hmmm, uważam, że wraz z ceną rośnie jakość, ale nie jest to regułą. Nie przekreślam tanich kosmetyków, bo na droższe nie mogę sobie jeszcze pozwolić. Chciałabym je wypróbować, bo na razie ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie ;)
4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Uwielbiam policzki podkreślone różem, jest to niesamowicie kobiece, niestety sama jeszcze nie znalazłam swojego koloru, ani dobrego sposobu jego nakładania ;)
5. Jaki jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę? ;)
Hmmm....krem do twarzy, albo szampon do włosów.
6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Owszem, i nadal mam, ale już troche mniejsze.
7. Używasz filtrów? 
Niestety nie na co dzień, najgorszy błąd jaki popełniam :(
8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?
Podkład, krem do twarzy.
9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?
Uwielbiam je, dają przyjemne uczucie odświeżenia i czystości na twarzy, ale rzadko używam...pewnie przez moją sklerozę :)
10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?
Dity Von Teese <3 Jest przepiękna.


Jestem bardzo leniwa, więc TAGuje każdego kto odwiedza mojego bloga, a nie brał jeszcze udziału w tej zabawie.
Udanego weekendu Wam życzę, mój pewnie taki nie będzie :P
P.S.  NIE JESTEM JUŻ RUDAAA! :-D


+ biorę udział w rozdaniu u Pure Morning:

14 komentarzy

  1. O, jak nie ruda to jaka?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe fajny tag ;D
    mmm świetne rozadanie ;)
    powodzenia ;pp
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie odpowiedziałaś na TAG.:)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli jaki? xD Brązik?

    OdpowiedzUsuń
  5. jak nie jesteś ruda to jaka? Brązowa, blond? ;)

    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamierzam pracować jako wizażystka, więc kolekcję jakąś musze posiadać:) Ale to nie jest jeszcze to, o czym marze i co chciałabym mieć.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kocham róż u kobiet! Mam do ciebie prośbę zaczynam w fotografii i chcę się dowiedzieć co sądzisz o moich zdjęciach, zależy mi na tym, ocenisz je na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  9. ;))) jaaaa Ciebie tez w tym otagowałam lejdi!~;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. o nie pomyślałam o Dicie :D faktycznie, ma świetny styl, lata 70. generalnie podoba mi się jej styl. bardzo dziękuję, że odpowiedziałaś na TAG :)
    pozdrawiam.
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  11. też podobają mi się makijaże Dity Von Teese :)
    jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie dużo wygodniej bez grzywki! dobry wybór :*

    OdpowiedzUsuń
  13. oj tam oj tam, to tylko powycinane strony z gazet:D a trenczyk musi ładnie wygądać!:D:D:D
    wiesz że na bezludną wyspę zabrałabym szampon?;D cerę bym przecierpiała ale tłustych włosów nie ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Marta, na bezludnej wyspie włosy miałabyś i tak ciągle w piachu i soli od wody, a morska woda zrobiłaby ci pizzę na twarzy! :P postawiłabym na cerę + szczoteczkę i pastę do zębów! :D luth, ja też zmieniłam kolor :P

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.