Loreto & Ziaja

Przyznam się Wam szczerze, że - nie chce mi się tutaj pisać, nie mam o czym, i na dodatek jest tak gorąco, że te dwa powody są nie do przeskoczenia :D Tak wiem, cała ja. W każdym razie, dzisiaj chciałam Wam pokazać moje dwa ostatnie kosmetyczne odkrycia. Zdjęcia są z internetu, miałam zamiar zrobić własne, ale niestety padła mi bateria w aparacie, więc cóż...siła wyższa ;)

Lakier do włosów Loreto Salon. Posiadam ten fioletowy. Kupiłam go ponieważ potrzebowałam czegoś taniego, a tyle się nasłuchałam o ponoć dobrej jakości Biedronkowych kosmetyków, aż pomyślałam "czemu nie?". Moja opinia? Baaaaaaaardzo dobra! Powiem tak - żaden, absolutnie żaden lakier nie trzymał mi włosów tak dobrze jak ten. Wszystkie Tafty, Welle, nawet Got2Be jak dla mnie mogą się schować i już więcej nie pokazywać. Cena też szokująca, bo kosztuje ok. 5-7 zł :)
Drugim kosmetykiem jest balsam z Ziaji kokosowy. Ma wspaniały zapach, dość długo utrzymuje się na ustach, i jak to w przypadku Ziaji - jest taniutki (ok. 6zł). Jedyną wadą jest jego nakładanie - ponieważ jest biały, trzeba regularnie poddawać usta peelingom, ponieważ podkreśla wszystkie "skórki". Ale zostaje w mojej torebce już na zawsze....chyba, że znajdę coś równie dobrego :)
Trzymajcie się i nie dajcie upałom! :) Ja marzę o wyjściu chociażby na basen....


35 komentarzy

  1. Balsam z Ziaji jest świetny !
    Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie:
    http://closedreality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj ten balsam jest ponoć bardzo dobry! :))
    a po lakier lecę i biegnę do Biedronki! ;))

    ooo to fajnie w sumie :D:)) a to jaki masz naturlany kolor włosów o nie wiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam ten lakier z Biedronki :) jednak rzadko z niego korzystam i moim zdaniem jest tak samo dobry jak markowy lakier np. Wella tylko o wiele tańszy ;)

    ja mam kokosowy balsam do ciała ZIAJA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mm.;) Ten balsam jest świetny.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. balsam z ziajii ładnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak balsam kokosowy z ziaji jest świetny ;)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. szpileczki- 23 cm
    nude balerinki- 22,5-22,7 cm
    z kokardka- 22.5 cm ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam te lakiery w Biedronce i miałam kupic, ale stwierdziłam, że nie chce wydawac pieniędzy na coś niepewnego ;p może następnym razem kupię, bo żaden lakier moich włosów trzymac nie chce;o

    OdpowiedzUsuń
  9. chodzi mi o kolor włosów lejdi :DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja ten lakier przegapiłam, bardzo żałuję ;/ A to kokosowe cudo jest świetne, w mojej torebce gości od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://kajamakefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miłam jeszcze tego balsamu z ziaji! ;d Zapraszam do mnie - odmiana bloga ;> Zapraszam również do polubienia mojej strony na facebooku ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. balsam jest fajniutki ;) zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Możesz je zakupić na stronie producenta;) ale na allegro myślę że też można;)

    OdpowiedzUsuń
  15. tajemnicą nazwałam Twój kolor włosów bo nie miałam pojęcia o nich :D no tak jakoś to napisałam ^^ czasem mam taką dziką banię, której nikt nie rozumie ^^ xDDD

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę coś porwać z Ziaji, wszyscy chwalą! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam ten balsam i muszę przyznać, że jest całkiem spoko, dobrze nawilża usta. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję ;) Dzięki tej dziurze na kolanie różowe spodnie wyglądają normalnie haha Co do tych lakierów z biedronki to masz świętą rację.Ja mam czerwony i jest bardzo dobry.Te z tafta się przy nim chowają ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie że masz taki sam kapelusz :) jest genialny bo można wyginać jego krawędzie i go modyfikować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. balsam z Ziaji używałam i nawet lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ojjj wiem ;o i mimo, że nie lubię to są cudne ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  22. od dluzszego czasu mam ochote na ten balsam!

    OdpowiedzUsuń
  23. nooom niestety.. ale w sh moze cos sie akurat trafi :D zapewne za duze ale wiesz ^^ po przeorbkach ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę,że kokosowa pomadka nie przetrwała by na moich ustach powyżej 5 minut! :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Również posiadam ten fioletowy :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  26. też mam! świetne są!!:)
    zapraszam do obserwacji www.pozerki.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Upały są nie do zniesienia! Nic mi się przez nie nie chce! Jeżeli chodzi o twoje nowe nabytki to o tych lakierach nigdy nie słyszałam, ale może się skuszę jak skończą mi się moje, a kokosowy balsam do ust z Ziai mam już jakiś czas i jestem w nim zakochana!

    Pozdrawiam!
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Tadam! zostałaś otagowana :) zapraszam do przeczytania całej notki bo chodzi mi o tag nr 2. http://mazidla-abscysynki.blogspot.com/2011/08/ta-ta-ta-tagi-2-jeden-stary-drugi-nowy.html będzie mi miło jak znajdziejsz chwilę i odpowiesz :)

    OdpowiedzUsuń